Patek philippe nautilus openen?? UPDATE *GEOPEND*

O, en hebben we al een kandidaat voor HF-lid van de maand november?

3 likes

hier te boeken :joy:

1 like

Hilarisch… :joy:

2 likes

Nou jongens! ik ben net klaar met werken en ik ga maar eens aan het avontuurtje beginnen. Update komt voor 18:00 want etenstijd! en hopelijk kan ik dan wat foto’s posten van oa het uurwerk.

10 likes

wtfdoejijdan

4 likes

ben benieuwd wat je van binnen aantreft

3 likes

Dit lijkt me een nepper?

2 likes

dat is de grap :expressionless:

9 likes

Gelukkig. Ik schrok al.

Hands down het leukste topic wat ik tot nu toe heb gelezen. @rezzy is mijn favoriete HFer van dit moment :sunglasses: wat een baas. Ben benieuwd naar de update voor 18:00

UPDATE :exploding_head:
Zo de update is er sneller dan verwacht, want alles voor de likes! :scream: :yum:
Ik heb net gesolliciteerd bij Patek Philippe als nieuwe CEO want het is (je verwacht het niet) gelukt!

Kast weer opengemaakt en met een tangetje aan de kroon getrokken en die kwam na een beetje weerstand eraf. Wat een schoonheid onder de motorkap! Genoeg geouwehoerd, hier zijn de foto’s.

P.S ik heb de nummers maar weggehaald, mocht ik hem ooit verkopen dan ziet de nieuwe ‘‘gelukkige’’ eigenaar niet dat er een randdebiel :hear_no_evil: op zijn zolderkamertje inclusief schuin dak zijn Nautilus uit elkaar heeft gehaald :crazy_face:

VANGE!


196 likes

Kijk, voor dit soort posts zit ik op het forum :+1:

5 likes

Heerlijk gelukt. Ik heb me geamuseerd met dit verhaal.

2 likes

Hulde; niet gek laten maken, gewoon doen. :+1:

Helemaal top dat het gelukt is natuurlijk,maar om nou met een gele stift op je uurwerk te kladderen?


Ik zou als ik meneer Thierry Stern zou zijn ,jou sollicitatie als nieuwe CEO ,nog eens extra goed bekijken.
:yum:

8 likes

RESPECT! :pray:
Wat geweldig dit… En wat voor moois onder die motorkap!

1 like

Wat een baas, respect!

1 like

Boeha! Ik ben meer van het type “mag mijn Seiko SKX007 wel onder de douche?”, dus mijn like heb je verdiend. :joy:

12 likes

Dankjewel. Waar een wil is is een weg!:relieved:

1 like

Trek de wijzerplaat eens van het uurwerk. Ben benieuwd of er een goudmerk op de achterkant staat.

1 like