Staat mooi dat grijze bandje! Beige is ook nog een leuke optie, bijvoorbeeld het bandje van de 5226 had ik in een Youtube video gezien:
Mooi!
heerlijk horloge! Gefeliciteerd!
Je hebt ze ook met Breguet uurmarkeringen en wijzers, die zijn extra gaaf! Maar wel gelijk ook een stuk duurder.
Haha klopt, ik ken ze. Erg cool idd.
Ik kreeg daarnet zo’n Chrono24 mailtje dat neer de titel “Hidden treasures of High-End Brands. Deed me ergens aan denken…
Deze is onderweg. Ton sur ton nubuck ‘nude’.
@vintage4all maakt m. 1971straps.com
Ben benieuwd, zou zelf niet direct aan beige denken.
Yup, het is iig geen ‘standaard’ kleurtje en dat maakt het dan ook wel weer gaaf. Wel lekker aaibaar zacht leer trouwens
Aaaah cool! Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden, volgens mij gaat het erg goed staan. Met de grijze of groene band is hij wat “kouder” en met een beige of bruine band wat “warmer”. Leuk om af te wisselen.
Heel nice!
ik keek eventjes naar de PP modellen, maar hoezo heeft een 5167A - Aquanaut maar een DR van 30m? Is dat niet echt bedoeld als sportief horloge?
Het is geen duikhorloge. Ik ben altijd wat verbijsterd door de kritiek op diepte ratings van horloges - ik ben nog nooit dieper geweest dan een meter of 5 ofzo, wat ik dan als “sport” zou labelen. Als ik veel dieper zou willen gaan dan zou ik een duikfles en pak en de hele zwik verwachten, en is het duiken, niet gewoon “sport”. 30 meter is netjes en ruim voldoende als die letterlijk te nemen is.
Bij Patek is 30m daadwerkelijk 30m en geen 3bar zoals menig ander merk de WR test.
haha, zo kan het ook Al wil ik je er nog weleens mee in het zwembad zien
ahhh dat is goede info @TheWornWatch Top!
nou @LVA dat heeft een reden, de @TheWornWatch heeft een goede toelichting.
Normaal gesproken is 30m/3bar niet bedoeld om mee te zwemmen. De druk die ontstaat als je het water inspringt, zwemt etc. is dan groter.
Ik kom ook niet verder dan een paar meter
3 bar komt overeen met de druk op 20 meter diepte.
Op 30 meter diepte heerst een druk van 4 bar.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Patek Philippe only (Deel 2).