Dat is een extreem gehypet model op dit moment. Die ga je zeker niet kunnen kopen bij een dealer op dit moment, dus dan kom je inderdaad bij dat soort prijzen uit. Een aantal jaar geleden waren deze modellen niet zo gewild en vrij gemakkelijk om onder list te kopen.
Daarom ben ik ook blij met mijn 7234R. Dat is hetzelfde uurwerk als de aquanaut travel time en is 60m waterdicht. Verder zijn die 2 modellen qua uiterlijk natuurlijk niet te vergelijken.
De Aquanaut is m.i. meegesleept door de Nautilus hype. Een jaar of wat kon je een 5165/67 met een beetje mazzel voor onder de 20k scoren
Overigens, zo’n 10 à 12 jaar geleden op een ander forum werd je vierkant uitgelachen als je zoals ik zei dat je de Nautilus niks vond en de voorkeur gaf aan de Aquanaut.
Nou vraag ik me af, is de smaak veranderd of heeft de hype het van de persoonlijke smaak gewonnen?
Ik blijf de Aquanaut een intrigerend horloge vinden. Voor mij dan wel de 5165 in 38mm. Dit vanwege mijn nobele herenpols
Dat is echt ff geleden.
Heb deze een jaar geleden verkocht, geen dag spijt van. Saai en overrated. Is 15-20K waard imo. Als je dan toch rubber wil, is een oysterflex Daytona echt veel leuker!
De band van een aquanaut valt ook gewoon niet lekker. Staat “te wijd uit”.
Allemaal imo hè
ALLES is leuker dan een Daytona tenzij het typenummer 365 GTB/4 of 365 GTS/4 is.
Natuurlijk imnsvho
Ik heb de Aquanaut ook altijd mooier gevonden dan de Nautilus. En neem die mensen die je vierkant uitlachten maar niet al te serieus. Zijn meestal niet de slimsten.
Ik weet precies wie het zijn. Sommigen slierten zelfs hier nog rond
Los van de band doet mij dit horloge nogal denken aan mijn oude Oris Radius die ik in '96 in London gekocht heb.
So what else is new?
Het gaat inderdaad om smaak. Maar ik bedoel ook dat als je op wat voor forum dan ook wordt uitgelachen, dat respectloos is en ook niet hoort. Je ziet dit helaas wel vaker, ook op HF.
Nah, ik ben meer van de BP
Over smaak valt juist heel veel te twisten. En bij elke twist word ik gesterkt in mijn overtuiging dat mijn smaak beter is dan zeg, afgerond, 99,8% van de mensheid
Ben wel eens benaderd door een Patek. Ik heb toen uitgelegd dat mijn lieve Elly liever niet heeft dat Patek en ik samen verder gingen…
Ik denk dat Elly dan wat meer ruimdenkend moet worden richting Bill
Haha
Het is wauw! Sublieme collectie! Gefeliciteerd met hem
Is dit een origineel PP bandje? If not, hoe zorg je dat dat ‘slide systeem’ van de pushpin op een ander bandje past? Zelf een kleine inkeping maken?
Gewoon een stukje inknippen volstaat.
dat meen je niet
is dit niet gewoon een AD