Patek Philippe only (Deel 1)

Dank voor het advies

1 like

Nope, deze is van Delugs.
Als je daar de quick-release besteld dan kan je de originele PP pushpin gebruiken. (je krijgt bij het bandje ook een quick-release push pin, maar die is van staal. Ik gebruik liever gouden pins in een gouden kast.)

1 like

Nope!

Some guys, are in another league :crazy_face:

Sowieso verschilt waarschijnlijk de diameter met die van een originele. Dan beschadig je gegarandeerd de gaten in de lugs. En inderdaad kan je beter altijd springbars van hetzelfde materiaal gebruiken als waar de kast van gemaakt is.

Omega bv levert gewoon stalen springbars op hun titanium en gouden horloges, het risico van lugholes die lijden is kleiner dan falende springbars met alle gevolgen van dien.

boh ja dat is echt next level :heart_eyes:

Dat zal een kwestie van kostenbesparing zijn. Een merk als Omega is ook niet te vergelijken met een merk als Patek natuurlijk. Die zouden nooit besparen op dat soort details.

Het is al een tijdje stil hier.

Damm, wat is het ook fijn om die stevige chrono klik te ervaren.

30 likes

Ik doe mee, inderdaad er stil hier…
Alleen nog maar Limburgers met een Patek denk ik :stuck_out_tongue:

21 likes

Hahah, daar lijkt het wel op ja!

Zo zie je maar waar de smaak zit!

2 likes

vooruit dan…:wink:

15 likes

Mooi hoor…

1 like

14 likes

Ik ben geen Limburger en heb toch smaak.

2 likes

Heel goed, opeens worden toch alle Pateks weer uit de kast getrokken. Eindelijk weer een beetje leven in dit topic

2 likes

Hee, er zijn er best een paar van dit model op het forum. Terwijl het niet heel geweldig ontvangen werd door de diverse nieuwssites… Leuk om te zien, want mij kan hij wel bekoren :slight_smile:

1 like

Als het goed is zijn er 3 met ref 5524G (42mm) en de mijne is ref 7234R (37,5mm).

1 like

Deze in 42 mm heeft een wachttijd van 2 jaar…het is mijn eerste Patek, het kleinere broertje heb ik vandaag nog zien liggen…de 5524G is m.i. een echte topper.
De websites reviewen een ’ vreemde’ patek ,anders dan usual…zowel sportief als dress komen deze horloges mooi weg…

2 likes

Euh drie??

Wachttijd van 2 jaar voor de 5524 lijkt me wat overdreven. Laatst bij Martens kon je hem zo meenemen.