Is die van ramon? Mooi hoor zat zelfs te twijfelen met ruil
Toch niet met je eigenste Patek mag ik hopen
Hahaha, zijn meerdere ruilmogelijkheden…hoe staat het met de BP?
Met de BP’s alles flex Eind januari krijg ik mijn bandenwissel tool en gespje geleverd
Nope niet van Ramon
Totaal andere referentie. Als je dat niet ziet, zal je wel niet zo serieus gekeken hebben naar een ruil.
Waar heb je deze gekocht? Ik heb er dezelfde gehad
idd heel snel gekeken zag hem niet meer op zijn site…
Is niet jouw ex dit haha. Jij had een 5035P, dit is de G.
mooie topper
Dit model is echt heel mooi!
Welke referentie is dit?
Heel vet
Wat aardig om te zeggen, dankjewel.
Ref: 5205G-013
Super!! Draagt redelijk groot, klopt dat? (Niet te groot voor jou hoor, gewoon nieuwsgierig)
Jammer dat ik maar 1 like mag geven
Wat een fantastische chique klok!
hmm… moeilijk om antwoord op te geven. De diameter is 40, maar door de concave bezel, lijkt dit eerder een 39. De kastpoten zijn juist weer wat langer, zodat hij wat groter draagt. Mijn polsomtrek is ergens tussen 16.5 en 17mm. Wat ik prettig vind aan de 5205, is dat hij niet zo veel hoogte heeft. Ik heb ook een 5905 geprobeerd, die is groter (42mm) en dikker. Deze was duidelijk too much voor mij.
Ik ben nooit zo gefocust op de getallen, in ieder geval niet de diameter ten opzichte van de polsomtrek. Hoe je het combineert met je kleding vind ik veel belangrijker. Om eerlijk te zijn, vind ik hem het leukst met korte mouwen. Als dresswatch hou ik zelf meer van een 35mm (in mijn geval een Nomos) time-only watch.
Het is misschien een gekke vergelijking, maar hij draagt een fractie kleiner dan een Speedmaster professional: