Patek Philippe only (Deel 1)

Thnks voor de info! Geweldig gaaf horloge!

1 like

Prachtig!!

1 like

Wie heeft er info over deze patek?

weet dat deze uit jaren 20 komt, en de kast in de VS is geproduceerd, was destijds importverbod vanuit andere continenten…

1 like

Het is natuurlijk een top merk, alleen vind ik veel dials te druk. Maar als ik even mag wegdromen dan ga ik voor de Patek Philippe Nautilus Jumbo, zo mooi en toch een rustig design. Maar we blijven dromen natuurlijk :wink:

3 likes

Dankjewel!! Zou leuk zijn om een keer een side to side comparison te doen met jouw 5960.

En door met de tweede kerstdag :christmas_tree:

14 likes

Ik zou hem posten in het gedeelte over “vragen over echtheid”, daar zitten wat meer mensen die hier oog voor hebben.

1 like

Done

1 like

Over rustig design gesproken, doe mij deze maar, daar ruil ik mijn BP Ultra Slim wel voor in…

4 likes

:joy:

3 likes

straks nog even de datum aanpassen…

14 likes

Zo een mooi horloge en dan zo een slobbertrui, althans de mouw :sunglasses:

je moet de man niet altijd beoordelen aan zijn kleding…heb je de paus gezien hierboven…tis in…

1 like

Oef, de 5960 blijft echt een toppertje hoor.

Het blijft heel speciaal voelen om zo’n gecompliceerde Patek te dragen. Ik ervaar het na een jaar nog steeds een mega grail!

41 likes

Het is maar stil hier!

:flashlight:

28 likes

Niemand in de stad.

Recessie is toegeslagen

1 like

Iedereen drinkt bier in het café…

2 likes

deze mag wrs vertrekken…blijft een stunner

13 likes

Wat zeg je? Stunner?

IMhumbleO totaal niet mijn smaak. :grin:

Heb deze nou al tig malen bij een goede bekende om de pols gezien, al diverse malen gepast bij onze vrienden op de Stationstraat maar doet mij groot en klein helaas niks.

Dus snap wel waarom die wrs mag vetrekken.

Dit is wel mooi :ok_hand:

13 likes