Smaken verschillen, tis een keer andere patek…
Prachtig horloge met de luxe prominente indexen en matte wijzerplaat. Stoer en toolish maar toch elegant. Inderdaad eens wat anders dan al die metromannen klokjes.
Prachtige foto!
Mijn Patek is in Zwitserland voor een service. Als hij terug is deel ik weer wat foto’s
Idd zeer gaaf …wat een plaat
Ik ben wel blij dat de pilot ondergewaardeerd is. Ik heb hem nu bijna 4 jaar en nog steeds under de radar en nog steeds mooi
Nog nooit zo’n veelzijdig horloge gehad
In Nederland zit ook gewoon een officieel service center hoor. Als hij daar naartoe gegaan was, was je hem maar 2 weken kwijt geweest.
Ik heb in 2021 een full service laten doen voor mijn BP Flyback. Ruim 2k en toen heb ik nog afgezien van de nieuwe rotor die zogenaamd gekrast zou zijn. Het kan altijd erger
Maar ik vind dit zelfs voor een Patek met alleen tijd en datum stevig.
Overigens is de 5107 mijn favoriete (haalbare) Patek, dan wel g of r
Wordt dat uurwerk soms niet meer in NL geserviced?
Ik zou hem altijd direct naar Chronotec ipv via S&C brengen. Super aardige mensen daar.
O, ik was vorig jaar daar en ik mocht de mijne in de toekomst gewoon bij hun brengen voor een service als dat nodig was. Duurde ongeveer 2 weken werd mij verteld. Super behulpzaam dus.
Patek is even aan het updaten geweest, en hoe !
Mijn vrouw heeft in sept 2021 een blauwe 24 voor 25,200, gekocht, het ding is nu 29.200
Ik heb een 5164A besteld, een paar jaar geleden toen het ding 35K was, nu is die 42,5K (auw)
En ze hebben ook meteen een aantal dealers eruit gegooid, van 368 naar 352
wow
Ik heb de 6119 afbesteld.
Van 25,6 naar 31,3/31,8 ofzo.
31,900 als ik het goed zie inderdaad … pfffffff
Weer duurder dus.
Leuk als je hem hebt, minder leuk als je al 2 jaar wacht.
Kan ik uit eigen ervaring bevestigen!
Ik ook, in 2018. So far nog niks gehoord. Een zeker slecht Nederlands pratend iemand in een winkel aan de PC, bood me er een aan, gisteren pre owned zonder d/p voor 70K.
Die heb ik maar afgeslagen. Ik geef t op. Ga lekker verder met andere merken.
Dat ie steeds mn naam verkeerd spelt en uitspreekt, helpt ook niet.
Of niet, ook goed
Fascinerend verhaal. Mij wordt nooit een horloge aangeboden in een winkel, in welke goed of slecht gesproken taal dan ook.
Bedenk me net dat mijn bewering niet helemaal klopt, bij een horlogewinkel krijg ik wel eens een horloge aangeboden,
Jij hebt ook wel een moeilijk naam, kan je de beste man niet kwalijk nemen.