Patek Philippe only (Deel 1)

Dat steekt je hè? Laat gaan joh

Oh wat fijn dat niemand weet… dat ik 551er heet!

“Vijf vijf een” ?

“Vijfhonderdeenenvijftig” ?

Zoveel vragen…

3 likes

Wie weet, kan ik t je nog ns uitleggen, f2f

1 like

Spijker op zijn kop. 32K is veel te veel. Wat de gek er voor geeft natuurlijk. VC is net zo fraai.

1 like

Verhaal in een notendop?

Kun je toch goegele :nerd_face: jonghu … tis iets met engelen… h

1 like

38 likes

Wat een schitterende Patek! Heel erg mooi

1 like

Heeft u foto van vandaag?
Vanwege de volle maan.:new_moon_with_face:

1 like

Bij de Patek boutique is de lijst al vol en nemen ze geen bestellingen meer aan.

Ja dat zal allemaal wel wat de verkopers ons vertellen. Feit is dat je er grijs of jonggebruikt onder list kunt kopen. Dan is de vraag wat je de AD experience waard is. Mij over het algemeen niet veel.

1 like

Als de prijs fractioneel lager is, dan koop ik toch liever bij de AD. Dat heb ik ook altijd met Rolex gedaan toen ze bij de GD iets lager qua prijs waren.

Helemaal eens. Maar: je krijgt deze niet bij de AD want de lijst zit dicht. Of je koopt nog wat juwelen die je niet wil, dan is ineens de lijst toch niet zo dicht :slight_smile:

Om eerlijk te zijn staat de datum zelden goed, de Moonphase al helemaal niet :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Schitterend. Zo mooi.

1 like

Ja? Vind je de datumring met zo de assen van de wijzers erdoorheen geen pronleem?

Dat lijkt me geen datumring.

Nee ik niet. Wat ik wel een probleem vind zijn one trick ponies met Vaucher uurwerken. Maar we zitten in het Patek draadje dus dat probleem hebben we hier gelukkig niet.

Nee dat ook niet. 24-uurs indicator.