Patek Philippe only (Deel 1)

Ik vond het een van de saaiste horloges die ik ooit gehad heb. Ok, Patek, dat is cool, een Patek Philippe bezitten is toch leuk, als liefhebber.

Maar het horloge deed me weinig. Door de bandaanzet is een mooie dracht best lastig, want de band volgt een bepaalde lijn. Dat is iets dat de oysterflex van Rolex ook heeft.

Zijn voorganger draagt veel beter!

2 likes

Die oysterflex scharniert wel, dat is wel een verschil met deze. Met dat soort ontwerpen is het altijd afhankelijk van je pols of het wel prettig draagt. Daar moet je geluk bij hebben. Overigens vind ik de travel time een stuk interessanter dan de time only versie.

2 likes

Ik vind hem wel lekker! Ik zou best de R versie willen hebben.

De R is dan ook gelijk wel een heel stuk minder saai natuurlijk. Inderdaad een knaller in rose.

2 likes

Ja?? Ik heb iemand gekend hier vroeger die ook zo’n zeperd had! Ikzelf heb m voor 39 verkocht. Ook niet echt top.

4 likes

Zelden zo underwhelmed geweest als bij een Aquanaut.

Deze is leuker :raising_hand_man:t4:

Happy Sunday :kissing_heart:

27 likes

Goed om te weten en ja wat een verschrikkelijk mooi horloge zeg! Verlanglijst is inmiddels aangepast :wink:

1 like

https://www.watchpro.com/exclusive-patek-philippe-reducing-global-retail-network-by-30/

Patek heeft bevestigd dat de komende tijd 30% van de winkels de deuren moet gaan sluiten !!

Damn…

6 likes

Oei… 30% is wel een enorme klap. Hoeveel procent hebben ze al gesloten sinds je gestart bent dat te monitoren?

1 like

al 20%

1 like

Nog minder winkels waar je op een wachtlijst kan, waar moet dat heen…

1 like

Nog minder winkels waar je gewoon een Patek kan kopen

Nadat je voor 40K aan juwelenbonnen hebt gekocht

Jiuwelenbonnen? Wat zijn dat?

Op juwelen worden hele dikke winsten gemaakt. Als je een gewild horloge mag kopen dan moet je bonnen aanschaffen voor ‘store credit’

Dan pakken ze extra winst op een horloge door de marge van de juwelen

1 like

Sommige kunnen wmb ook beter gesloten worden. Top

1 like

Oef een 5205 of 5905 zou ik toch graag eens passen. Zou toch mijn horloge ‘voor eeuwig’ kunnen zijn tijdens bijzondere gelegenheden. Prachtig.

Eens, aan welke denk jij ?

Ik zou een pot Vaseline laten bezorgen bij de desbetreffende zaak, helemaal gratis.

5235G-001

:facepunch:t2::sweat_drops:

15 likes

Super dik, net als het prijskaartje :smile:

1 like