Het horloge klopt gewoon.
I stand corrected. @ElChueco ik zie in dit topic heel veel schitterende ultra crisp afwerking voorbij komen en deze leek me wat wat minder fris, scheef. Ik ga terug de boeken in!
Heel erg rustig hier. Fijne pátek dan maar (zag net ergens dat dat vrijdag betekent in het Tsjechisch).
Klopt, en wees maar blij dat t geen donderdag is, want dan is het ctvrtek
En welke dag is czapek?
Maandagochtend.

Maandagochtend.

Het is maar stil hier!
Nu niet meer - wat een ding zeg! Prachtige upgrade t.o.v. de annual calendar vind ik. Ook een fijner maatje zeker?
Het is met name de dikte, of het gebrek aan, dat een verschil maakt.
Dat gezegd hebbende, draagt de 5960 formidabel. Door de gebogen lugs loopt ie mooi met de pols mee.
Deze chrono heeft een vlakkere kast en ligt wat vlakker op de pols.
Beide dragen echt heel fijn moet ik zeggen.
Hoewel in in beginsel geen fan ben van sub dials die niet op 3-9 staan, stoort me dat bij jouw nieuwe aanwinst eigenlijk nauwelijks. De prachtige cijfers vind ik echt top. Dunne kast, waanzinnige wijzers, heerlijke slanke, breed geplaatste gebogen lugs, waanzin. En dan die ongekende afwerking. Echt een prachtig horloge dit. Stuff of dreams.
Thanks Tom!
Die plaat is zo mooi in balans, echt hulde aan Patek.
Die wijzers . Hoe groot is deze?
Heel funky model dit.
Gaaf ook dat je een zichtbodem hebt.
Hele gave keuze!

Hoe groot is deze?
38mm.

Heel funky model dit.
Gaaf ook dat je een zichtbodem hebt.Hele gave keuze!
Thanks. Dit type horloge, dress, is / was voor mij een beetje een testje (hoewel ik ook ouder word natuurlijk :)), maar bevalt, wanneer de gelegenheid er naar is, wel. Echt iets anders dan al het andere dat in de collectie zit. En PP is natuurlijk één van de koningen in dit segment.
Funky is wel het juiste woord voor de kastconstructie van dit model. Ik zal binnenkort een foto van de achterkant maken.
Ref 5123 met caliber 215 ps toch?
Mooi hoor
Alleen het bandje lijkt zo smal of is dat vertekening van de foto?