Patek Philippe only (Deel 1)

Horlogevirus zeker?

4 likes

Welk model?

1 like

Welk beroep? :laughing:

1 like

Vast ook ambtenaar, net als ik

3 likes

Gepensioneerd KNO arts

1 like

Een Nautilus met de klassieke blauwe plaat. welk referentienummer het precies was heb ik te weinig verstand van…

1 like

Altijd leuk om zo een horloge in het wild tegen te komen. Zie je inderdaad niet vaak.

1 like

37 likes

Heerlijk. Zo fraai die sector dial.

1 like

Heel mooi, die blauwe wijzers :+1:

1 like

Zojuist even op de timegrapher gelegd, omdat ik toch wel benieuwd was hoe hij loopt na de service.

Toch een heel net resultaat. Voor de service kon je heel duidelijk zien dat er een probleem zat in het uurwerk.

Lift angle wist ik niet helemaal zeker, maar ik zag ergens op internet 51 graden.

3 likes

vaak 52 graden maar who cares :rofl:

1 like

Klopt, dat is meestal inderdaad 52, maar deze schijnt 51 te zijn. Overigens vergeten te vragen wat het daadwerkelijk moet zijn aan de horlogemaker toen ik hem ophaalde. Met 52 graden zou de amplitude wel een stukje hoger zijn en volgens de horlogemaker heeft de 324 SC geen bijzonder hoge amplitude. Dit is dus al best aan de hoge kant met 305 graden. Overigens heb ik hem wel even volledig opgewonden en is de veer die vervangen is nog helemaal als nieuw natuurlijk.

En haar broekje is sowieso gephotoshopt :grinning:

Kun je die groene meenemen?
Dan ga ik alvast mn huis verkopen.

4 likes

Op het rolexforums wordt door sommige users gemeld dat Patek weer een prijsverhoging heeft doorgevoerd, lijkt me sterk, maar heeft iemand hier wat vernomen ?

Je ziet en voelt zelfs het kwaliteitsverschil op een foto al aan dat het “net dat ietsje meer” is. Wat een buitengewoon prachtig horloge. Veel plezier en vooral ook geluk met dit horloge. Top!!

Ik heb nog nooit zo’n gevuld verkooptopic gezien als dit:

4 likes

33 millimeter… :thinking:

1 like

Zo weer een nieuw bandje erop van 1971straps
De 5524 is een strap-monster ! Kan alles hebben !

9 likes