Patek Philippe only (Deel 1)

Ook wel eens verfrissend :rofl:

1 like

ja deed nog even dubbelcheck of het geen Rolex topic was, zo zie je maar :slight_smile:

On topic: als ik op de markt was voor een 1mln + horloge dan was dit ook niet mijn eerste keus :slight_smile:

1 like

Patek eigenaren, niets menselijks is ze vreemd. :blush:

2 likes

Geweldige release zo vlak voor de Kerst.
Slimme timing.
Leuk om te krijgen, leuk om te geven. :heart_eyes:

9 likes

Why nut? Veel haat op dit model online. Maar ik vind t mooi uitgevoerd. Als je echt iets wil dat (bijna) niemand heeft. Wat zou t kosten?

3 likes

Heb dit liever dan een Swatch Moonwatch.

2 likes

Jaaaa, het horloge met het postzegel portret van Stern vond ik vreselijk, maar dit is dan weer helemaal geweldig. Natuurlijk ook totaal onbereikbaar voor bijna iedereen in de horloge-hobby, maar dat mag hier de pret niet drukken. Schitterende combinatie van uurwerk-techniek en gemsetting! Wat is een rainbow-Daytona dan plotseling maar een lullig klokkie! :laughing:

1 like

2.500.000 CHF

1 like

Kunstig, knap en bijzonder. Best wel een gedoetje :smile: alvorens dit klokkie compleet is en van de band rolt. Next level. Maar ook: vulgair, onnodig, weinig subtiel, asociaal en overdreven zijn gedachten die mij te binnen schieten bij het zien van dit exorbitant kostbare kleinood.

Stel je het logistieke traject eens voor alvorens al die edelstenen onder speciale omstandigheden uit ongetwijfeld allerlei verschillende delen van de wereld in de juiste kleur en vorm in huis te hebben om deze puzzel te leggen …

Voor klanten met een smalle beurs is er ook nog de versie op rubber. Scheelt CHF 1.6M.

Filmpje op de PP website wel mooi: Patek Philippe | Aquanaut Luce « Rainbow » Minute Repeater Haute Joaillerie ref. 5260/355R-001

Alleen niet naar de afwerking van de wijzers kijken … :shushing_face:

1 like

51 likes

OC

41 likes

Blijft een topper

1 like

Mooie foto’s!

1 like

Lekker jongens. Oeioei die 5212 lacht me nog steeds aan.

1 like

Prachtig!
En geweldige foto’s!! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Grail :heart_eyes:

Gisteren de Chrono weer eens onder de macrolens gelegd, wat blijft het toch een heerlijk urrwerk!

Voor de liefhebbers, hier een plaatje die je als screensaver kan instellen:

Dan krijg je zoiets:

52 likes

Erg erg lekker.

1 like

Stil hier !

19 likes

22 likes