Gekken en dwazen etc. etc.
Wie is de eigenpijper?
De zoon die dit bedacht als cadeau voor vader?
De vader die zijn lievelingstype horloge cadeau krijgt van zoon?
Allebei?
Beetje jaloerse reactie eerlijk gezegd.
Leuk gebaar van zoon aan jarige vader.
Als ik voormalig CEO/eigenaar van Patek zou zijn en zoonlief kwam hiermee aanzetten als verrassing: superlief !
U doet mij twijfelen,
Je had deze ode aan je pa ook gewoon een piece unique kunnen laten zijn. Desnoods zet je het plaatje op de achterkant, of beter nog, aan de binnenkant van de officer’s caseback. Pontificaal op de plaat vind ik simpelweg obsceen en weinig chic. En met mij velen als ik de meningen op de fora lees.
Heb begrepen dat de andere exemplaren naar goede relaties gaan als aardigheidje.
Helaas nog niets gehoord uit Geneve.
Volkomen mee eens. Ongepast.
Beetje wel. Als een Vostok met Gorbachev op de wijzerplaat, maar dan “iets” duurder. Meh.
Zit ik me ook af te vragen wie er in godsnaam zijn eigen smoel wil zien als die op zijn horloge kijkt. Ik alvast niet.
Maar blijft wel een beest van een uurwerk natuurlijk
Over ongepast gesproken:
niemand neemt de moeite om tussen alle gekibbel over ‘fatsoen’ de man te feliciteren…
En daarom via deze afgunstige weg,
Herzlichen Glückwunsch Herr Stern.
Ongepast zelfs !
En terecht
Eens!
Ik vind het afbreuk doen aan het merk.
Ik bedoel, het horloge is buiten categorie natuurlijk maar dat gezicht op de plaat doet erg “Stalinistisch” aan.
Gelukkig dwingt niemand je het ding te kopen, dat zou pas Stalinistisch zijn
KOOPSKI KAMARAAD !!!
@rjbroer snap mij…
Mijn God, het heeft me 30 min geduurd om dit bericht te plaatsen.
Het forum is echt op een dieptepunt beland.
Wat gaat 'ie nu doen trouwens? Iets bij de FIFA?
Eensch. Dit is nog sneuer dan een horlogemerk/maker die een restaurant opent met z’n eigen naam.
Haha nice try.
Heb je die wijzers van een AP al eens naast een vintage pp gelegd?
Wat een onzin.
@anon24919669EV heeft een punt. Je eigen kop op je eigen munt slaan maakt je nog geen koning. (Al is die dat wel )
Nee als je zoon het bedrijf naar de volgende generatie brengt zonder kleerscheuren en met immense groei dat zou mij als vader trots maken. Wat moet ik met zo een horloge als ik ze al allemaal heb
Niet nog een minuterepeater en ook nog met mijn hoofd.
Je schrijft Mussolini verkeerd
…precies mijn gedachte na alle reacties hierboven.
Dit horloge was wellicht ergens nog wel chique geweest als het in absolute stilte aan de inner-circle van de Sterns was gedistribueerd! Maar op deze manier genereren out of this galaxy releases bij mij toch ook echt meer ergernis dan respect voor een merk. Bijna alle modellen van Patek (voor list) zijn al enkel weggelegd voor de happy few, laten we dan vooral nog een model maken wat helemaal totaal onbereikbaar is voor het pleps in de horloge-hobby. Ik las ergens een Amerikaan op TRF die het wel mooi onder woorden bracht : “ik kom nog niet eens in aanmerking voor een pluisje van een polijstdoek waar dit horloge mee schoongemaakt mag worden”
Sympathie is zeker ook onderdeel van brand-image, met een soort van lange neus naar 99.999% van je fan base doe je echt meer kwaad dan goed!
jeetje, het is hommeles in het Patek topic