Wat een plaatje
Zoals? Waaraan kunnen we dit zien/merken bij Lange?
Met kleinere aantallen gaat dat niet lukken. Dan zal er niet genoeg geld binnen komen om dat bedrijf te laten draaien. Dan zouden de horloges per stuk dus een stuk duurder worden.
Dat zie je mogelijk aan het feit dat een onderneming met 750 medewerkers slechts 5000 horloges produceert.
Deze zit onder een veilige financiële paraplu waarmee een deel van het risico ontbreekt want de overname heeft al plaatsgevonden.
Lange kan nu, voorlopig, op kleine schaal door produceren.
PP is zelfstandig en wil dit bij mijn weten graag blijven.
Telt 1600 medewerkers, produceert ca. 65000 horloges en draagt alle kosten en risico zelf.
Dat dit een andere strategie met zich meebrengt is logisch en keuze voor schaalvergroting is begrijpelijk.
Hier het nieuwe pand.
Ik kan hun rekening natuurlijk niet maken, maar dat verhaal lijkt meer marketing dan realiteit als ik naar de prijzen en de hoge mate van industrialisering kijk. Ze hebben het goed voor elkaar daar.
Is dit 2x hetzelfde gebouw?
Bijna zo mooi als de horloges.
Gevonden op de sub reddit, man vind patek philippe in gereedschapskist van zijn overleden opa, lees mee…
Volledige thread hier:
https://www.reddit.com/r/patekphilippe/s/yhhPUB8EUX
Ik wou dat mijn opa zon gereedschap kist had
Is de komkommertijd weer aangebroken?
Daar is Patek dan weer niet uniek in…….
Neen, maar goed…
Het laat hen dan ook weer toe om bv die diamantsetters op te kopen en de oude handwerkskunsten te sponsoren. Vooral omdat ook dag geld opbrengt denk ik, maar het is toch best een nobel doel ook.
Ik vind dat dan een mooi iets om in te investeren, al zijn de resulterende horloges echt niet voor mij.
Heel erg mooi!