Lug to lug kan het ermee door
Blijf die vooral dragen. Prachtige Patek Philippe, die zo niet meer gemaakt worden?
Die zo inderdaad niet meer gemaakt worden.
Eén der laatste der mohikanen.
Het is gewoon een super gaaf horloge. Ralph Vrosch zou willen dat hij de namaak had.
Soon.
Perspectief Ryan, perspectief.
Ftfy.
Die horloge hoor je strak op de pols te dragen. Plat.
Helaas. Dat gaat niet op mijn ‘ronde’ pols
Dit kan me eigenlijk de broek best bollen.
Oeh, in 38mm of daar in de buurt zou ik hem al een heel stuk meer te pruimen vinden.
Voor de mensen die het interview willen lezen :
Als ik jou was zou ik dan eerder voor een A. Lange & Söhne Arkade gaan.
Lekker kritische vragen wel! Die journalist kreeg achteraf vast geen vrijkaartjes voor het Patek musuem
Toch wel een vrij opmerkelijke situatie dat een CEO van een merk als Patek bij de geboorte van z’n nieuwe baby zo maximaal in de verdediging moet!
Met uitspraken als:
“Die Haters sind zu einem Grossteil Leute, die nie eine Patek hatten und nie eine haben werden”
gun ik meneer Stern overigens wel een beetje dat deze dingen gewoon echt niet te slijten blijken straks.
Wat een nare arrogantie, heb ik ‘m in andere interviews nog nooit op kunnen betrappen.
De comments sectie bij Fratello lijkt wel een schiettent !
Wat de heer Stern zegt is volgens mij niet gelogen. Patek heeft heel duidelijk een doelgroep voor ogen en dat zijn niet de mensen in de comments van Fratello denk ik.
De kans is klein dat ik ooit een Patek kan dragen, maar ook ik vind dit ding veel te groot en niet mooi om te zien. Puur een mening, maar is die minder valide omdat ik geen Patek heb? Vind het een beetje een zwakte bod. Zou je als CEO van Patek boven moeten staan vind ik. Laat mensen lekker vinden wat ze vinden en sta voor je ontwerp.
Bah…
Ik geef het horloge overigens het voordeel van de twijfel, totdat ik het een keer in het echt zie. (Maar die mening telt ook niet denk ik.)
Precies, hij laat zich met een dergelijke uitspraak echt enorm kennen! De interviewer pakt ‘m beslist stevig aan maar vermoedelijk heeft de familie Stern ook wat vaker te maken met slijmballen en zijn ze hier dus niet zo goed in….