Me hond drinkt eruit, okay…
Ik heb de indruk dat dit voorwerp buiten je bevattingsvermogen ligt.
Hopelijk word je hier wat wijzer van
Me hond drinkt eruit, okay…
Ik heb de indruk dat dit voorwerp buiten je bevattingsvermogen ligt.
Hopelijk word je hier wat wijzer van
Ik ook
lol wat een rare comments als ik zonder context in een PP only topic het 175 jaar schaaltje post.
Blijkbaar de tijd en behoefte om een cynische opmerking over een afschuwlijk bordje te typen
Maar even later komt de aap uit de mouw. Helemaal prima ieder zijn mening, alleen ik denk dat als ik met dit bordje aanschuif bij het programma, het niet naar kitsch gaat.
Pffff wat een tijdsverspilling dit, ik ga weer verder in de offline grotemensenwereld
Het is een prachtig bord!
Laat je niet opjutten .
Mijn beste,
Ik vind het een prachtig bord!!
Zowel het midden, als ook de blauwe omkadering zijn fascinerend om te zien.
Geef het een mooie plaats in je habitat.
Orologio Signaturis Temporis
Nou en?? zou je daar nou echt veel gelukkiger van worden? Zou je jezelf daar nou echt beter door voelen? Ik zie het als hetzelfde als die gratis weggegeven rotzooi die hier tegen woekerprijzen te koop aangeboden worden. Met andere woorden, ik heb er niks mee…
@RonnieB mag ik dat zeggen?
Als jij er blij van wordt om te laten zien dat je boekjes van Patek ontvangt, moet je dat lekker doen!
Mooie Patek John, vraag mij alleen af of de springbars betaalbaar zijn
Ja, iemand kan het lelijk vinden, dat is geen probleem. Maar dan cynische opmerking plaatsen, beetje kinderachtig allemaal.
Bordje is vrij zeldzaam met 175 stuks voor 175 jarig bestaan uit 2014 en prijzen gaan tot 3k online (niet dat dat iets uitmaakt, ik verkoop hem niet). Erg mooi gemaakt, handbeschilderd van Frans Limoges-porselein. Mij sprak het Patek Philippe Headquarter gebouw in Genève, langs de Rhône erop erg aan. Erg prestigieus gebouw met een rijke geschiedenis.
Overhandigt gekregen door Peter Friess, de directeur van het Patek Philippe museum.
Ach, als jij er maar blij mee bent toch? Ik heb ook he-le-maal niks met dit soort ‘weggevertjes’. Of is dat het niet eens? Bij mij zou het ergens in een kast belanden of ik geef het aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Ieder zijn ding toch?
Maar kennelijk wel noodzakelijk genoeg om het te vermelden
De soep zal vast niet zo heet gegeten worden als die uit dit bord word opgediend.
Maak je niet druk. Leuk bord.
*Oprecht trouwens. Wist niet dat het bestond, leuk om over te lezen
De 5024 ! Prachtig. Mooie ronding ook die de pols goed volgt.
Mega old money vibes
Als jij denkt dat ik jaloers op jou ben omdat jij een tijdschriftje ontvangt, dan gun ik jou dat plezier.
Misschien moet je even beter lezen. Ik schrijf dat als hij er blij mee is, dat dat prima is toch? Dus omdat jij het heel bijzonder vindt betekent dat toch niet dat iedereen dat moet vinden toch? Iets met opdringen van een mening? En als je dit soort reacties ongewenst vindt, moet je mij in het vervolg wellicht niet taggen.
Wat jij wil jongen! Een hele fijne avond toegewenst namens een uberjaloerse mede HF’er
Dat was het enige punt. Relax.
ongelofelijk… Ik zie hier af en toe ook advertenties voorbij komen waarvan ik denk:
meen je dat nou!?