Het net staat ook vol met die asbakken bordjes.
Prachtig eigenlijk. Zitten toch wel leuke exemplaren tussen.
.Het net staat ook vol met die asbakken bordjes.
Prachtig eigenlijk. Zitten toch wel leuke exemplaren tussen.
.Leuk hoor, ik heb meer met horloges
Daar zeg je wat…
Zo gek is dat bordje nog niet. Dit is toch wel echt nice .
al is 3k spenderen voor die zeldzame sigaar in het jaar wellicht wat overtrokken
Als Patek helemaal jouw merk is en je krijgt zoiets van de directeur van het PP-museum, is t gewoon een vet bordje. Zou ik zelf ook vinden. Koesteren dat ding Rezzy
Hahaha🤣
Ja ik rook alleen geen sigaar, maar voor wie de bovenstaande video heeft bekeken van PP guru John Reardon. De bordjes worden volgens hem voor allerlei doeleinden gebruikt, van sleutels tot golfballenbakje.
Ik heb een vitirne kast met wet leuke horloge gerelateerde items, waaronder mijn cartier pasha tafelklok. Daar gaat die in op een voetje.
Ik ben geen porselein expert en in beginsel vond de afbeelding prachtig, maar er zit ontzettend veel detail in. Je voelt alles met je vingers en in bepaald licht zie je bepaalde oppervlakte glimmen zoals de zeilen. Ff een poging gedaan om het 3d effect en bepaalde glimmende elementen in beeld te krijgen, maar lukt niet echt😅
Afijn, genoeg geouwehoerd over het bord, begrijp dat mensen liever horloges zien en ik kreeg al 2 berichtjes binnen, neen niet te koop.
Is dat geëmailleerd zoals de wijzerplaten?
Het zijn gewoon bordjes die aan de lopende band worden weggegeven.
Hier ook eentje die ik kreeg bij aankoop van een PP in Geneve boutiek
Ik gebruik die van mij vooral om coke in te serveren thuis. Maak het vooral niet specialer dan het is, leuk bordje en niet meer niet minder.
Gastronomisch klein envelopje in een diep bordje of eerder Scarface achtig en tot het randje gevuld? Beiden toch echt wel specialer dan zonder.
Terug naar horloges;
Werkelijk prachtig @Brick
Email cloisonné.
Te grove techniek voor de wijzerplaatjes lijkt me.
-edit- Toch wel, onder andere.
All exhibits pay tribute to a broad palette of venerable artisanal traditions, including manual engraving, cloisonné enamel, miniature painting on enamel, flinqué enamel on guilloched backgrounds, paillonné enamel or wood micromarquetry.
Maar ik vind het wel de mooiste PP"s , maar dat is smaak (ben ook geen fan van romeins) dus dit is meer mijn smaak
Ik bied €25,-
Het houdt de gemoederen wel bezig. Binnenkort een subcategorie met allemaal bordjes fetisjisten😅 maken we @tompj moderator om het in het gareel te houden.
Werd er laatst ook 1 opdringerig in mijn handen gedrukt toen ik vanaf een afstandje in de vitrine keek. Snel terug gegeven en weggerend!
Valt best mee voor een echte PP.
Graag gedaan nog!
Trakteer jij volgende week vrijdag op bier?
Geen probleem. Vanaf 1230 ben ik in de stad eerst even bodempje leggen
Ik snuif er alleen kaviaar van…
Top!
Ik zal er tussen 14:00-15:00 zijn!