Patek Philippe only (Deel 1)

Heel erg mooi :star_struck:

Dat dus.
Maar ik heb liever de Angelier. Vind deze te flets.

Dit zou ook lekker zijn

9 likes

Zo beter?

11 likes

Ja.
Maar die kleur ligt me dan weer niet. :wink:

Ik vind die stippen rondom de plaat wel wat hebben ipv alleen op 5 en 7. Net wat meer in balans ofzo.

3 likes

17 likes

Wow!!!

Dat is 'm.

Ik ook!
Brengt balans!

Is dat een fotosoep van iemand?

Ja, volgens mij @Bwatched zelf.

1 like

Dat ie niet van de hand van Thierry Stern was, was al duidelijk.

Mooi werk!

2 likes

Dit zou ook fijn zijn.

De meer strakke lugs van de inline calendar maar dan in een time only variant :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dit lijkt mij lekker.

Een moderne variant van de ref. 130 single pusher chrono…

2 likes

Deze twee zouden ze zo uit mogen brengen ja! Mooi bedacht.

5 likes

Oke, soms mogen we de fantasie de vrije loop laten.

Eerst even een stukje geschiedenis.

In 1931 heeft Patek Philippe een handvol Reverso-horloges uitgebracht. Slechts acht stuks, allemaal in licentie van Jaeger-LeCoultre. Deze zeldzame Ref. 106-modellen zijn nu museum materiaal.

Hoe cool zou het zijn als Patek & JLC in 2031 een nieuwe variant zouden uitbrengen van deze geweldige unicorn:

Een geelgouden PP Reverso met een case back van een handgegraveerde en geëmailleerde afbeelding van het historische Patek Philippe-gebouw aan de Rue du Rhône

8 likes

De plaatsing van die subdials geeft mij gruwelijke jeuk. Dat net-niet gelijk gepositioneerd zijn :sweat_smile:

Maar verder… pfoe, eigenlijk zijn er toch hopen enorm mooie modellen te vinden als je een paar decennia terug gaat.

Is iemand daar honderden uren mee bezig en valt het hem verder niet op dat er een schrijffout op staat :face_with_hand_over_mouth:

Leuk gemaakt!