Patek Philippe only (Deel 1)

21 likes

Vijftig tinten grijs

42 likes

Wellicht is dit niet het juiste draadje om mijn vraag te stellen, maar ik doe het lekker toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat ligt hier tijdens jouw pas sessie in de hoek te shinen? :star_struck:

10 likes

Een JLC Reverso

1 like

Daytona

1 like

Deze is wel tof

Dat mag jij best vragen hoor. :grin:

20 likes

Poh… Het is dus wat ik dacht dat het was. Deze behoort toch wel tot de top 5 van het hele forum, niet normaal :heart_eyes:

3 likes

19 likes

Mooi hoor deze. Jammer dat die gilt-platen bij ieder wissewasje uit elkaar vallen anders had je met die Sub, de GMT en deze Daytona al de ultieme set voor dagelijks gebruik.

2 likes

Zwemmen ga je naar mijn mening met een PP Nautilus toch niet doen maar ik zie op de site dat ze nog 30 meter waterdichtheid hebben. Tot voorkort was dat geloof ik 100 meter. Volgens mij is er niets veranderd aan deze modellen maar toch wordt er een lagere waterdichtheid aangegeven. Geen idee waarom eigenlijk.

Prachtig! Maar niemand die het gebruikt, niemand die het wilt.

Heb m laten servicen en is reeds verkocht. Veel meer vakmanschap voor veel minder geld dat dan weer wel

18 likes

ahhh mooi!

Het is ook een prachtig stuk vakwerk, maar persoonlijk zou ik het ook nooit gebruiken. Mooi dat er een liefhebber blij is gemaakt!

Nee ik ook niet, was een man die regelmatig vestjes droeg. weer eens wat anders naast z’n collectie. Kan dat wel waarderen. Toevallig is dit uurwerk ook gebruikt voor een design tas. Slechts

57K!!

Ik ook, hoeft niet allemaal hetzelfde.

Voor de liefhebber :wink:

Het geld was wel op voor een nieuwe trui :stuck_out_tongue:

Ongetwijfeld dat dit een of andere Balenciaga trui is van 4k ofzo. Verschrikkelijk.

3 likes

#BAM!
Dit zou echt mijn droom Calatrava zijn!

23 likes

Lijkt wel een angelier.

6 likes

9 likes