Ah ja bij mij was ie wel wat groot
Blauw is niet te krijgen bijna. Ik moet zeggen: vind alle kleuren mooi
Maar genoeg AP hier!!
On topic!!
Wel mooi
Jij hebt mijn pols😄
Staat goed!
Dit is de 15202st (39mm)
Die ik op het oog had/heb is de 15450st (37mm).
Soms vervloek ik m’n polsomtrek. (Bijna) alles boven de 38mm is eigenlijk standaard te groot. Zou bv die OP 39 uit het blauwe wel willen, maar weet gewoon dat het er niet uit gaat zien met luglengte 48mm.
Zo te zien heb jij, net als ik, wel een platte pols. 40 is voor mij de max.
Mooi! Wat is het ref. nummer?
Idd, dat is weer iets van een voordeel. 16.5cm omtrek, vrouwenpolsje
Weet ik niet, is/was van een forumlid hier. Kreeg 'm ineens in mijn schoot geworpen haha
Dat is idd erg klein. Ik heb 17.
Deze 7234A vind ik erg mooi; enige Calatrava Pilot wat mij betreft die goed uit de verf komt. Jammer dat hij ‘maar’ 37,5mm is en alleen in Azie uitkomt.
37.5mm hier op mijn toch wel bescheiden pols. Een 36mm AP (bijv. de 14790) draagt naar mijn mening een heel stuk groter. Zelfs een 36mm vintage Datejust oogt groter.
Hoe bescheiden is je pols qua omtrek?
Limited, dus aleen nog pre-owned te krijgen. Ik zou er dolgraag één in mijn handen willen hebben om te zien of ik mijn 5524G er voor zou inruilen
Tussen 16-17 cm geloof ik.
Daar stond ik dan, wilde kiezen voor een kroon …werd gek van het kiezen, dus toen maar voor iets bescheiden gegaan:
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen
Ik ken dat gevoel man, 200 grail watches en dan moeten kiezen. puur verraad tegen al die horloges als je een ander gekozen hebt… damn leven is soms zwaar, ik voel met je mee…
Yeah…
Erg mooi en elegant. Veel draagplezier!