Patek Philippe only (Deel 1)

Dan zal ik ook maar gelijk wat serieus posten hier. Ik heb geprobeerd wat artistieke foto’s te maken met de loop. Een absoluut succes kan ik het helaas nog niet noemen.

Ik vind het uurwerk erg mooi. Doordat het uurwerk nu wat groter is past het mooier in de kast dan de calatrava’s van hiervoor. Ook vind ik de “normale” rotors van Patek gewoon niet mooi en ben ik daarom blij met een handopwinder. De microrotor is wel geniaal mooi. Maar deze niet zo:

Dit is toch wat meer van het niveau dat je mag verwachten vind ik

33 likes

Heel gaaf! :heart_eyes:

Macro voorzetlenzen op je telefoon gaat beter denk ik. Verkrijgbaar voor paar tientjes.

1 like

Inderdaad heel mooi van de achterkant. Ik had een kleiner uurwerk verwacht wat ik altijd minder mooi vind.

1 like

Nu ik die puntjes heb gezien… Zo lelijk

1 like

Enige aanbeveling voor iPhone 11?

Dat is niet netjes idd :grimacing:

1 like

Inderdaad, vervelend zeg. Mocht iemand er een hebben, voor €1000 help ik je van zo’n misbaksel af. Blauw mag ook wel eventueel, ik discrimineer niet.

2 likes

Prachtig man! Ga zo door :hushed: :ok_hand:

Misschien een domme vraag maar is dat stiksel aan de bovenkant van de band wel netjes? Want aan de achterkant lijkt het heel ongelijk… ach wat een gezeur ook eigenlijk :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ach, het ziet er netjes uit. Ik vind dat de op maat gemaakte banden van Camille Fournet mooier zijn dan deze. Het leer is wel erg mooi moet ik toegeven.

29 likes

Dank voor de info, zou bijna onmiddellijk afreizen naar dat land van de gatenkazen. :innocent:

p.s. er is echter maar een model wat mij echt aanspreekt n.l. 5035R

2 likes

Niks op aan te merken :smile:

1 like

Lijkt wel een soort grote woonwagen van binnen :grin:

2 likes

Mooi! Typenr?

Patek Philippe 6119R

1 like

Heel gaaf! Ik vind PP mooi maar erg klassiek. Als ze nou een Calatrava zouden maken met een kinky wijzerplaat ofzo

1 like

Die is er hoor:

4 likes

Haha best kinky inderdaad

1 like

Heeft ook een kinky prijsje :joy: :joy:

(ongeveer 100K)

1 like

Beter deze nemen. Geen Patek, maar wel een vrolijk plaatje.

11 likes

De reflectie is iets wat mij al echt de hele dag fascineert :nerd_face:

55 likes