Prachtig horloge!
Erg matig hoor… het is geen Rolex dus, sjah…
Sowieso heb ik niet zoveel met Patek
Snap ik heel goed. Ik zag laatst iemand met een Patek Philippe 5524G én een Patek Philippe 5212A. Ik had nog nooit zoveel medelijden met iemand
Pff pauper is dat dan!
Kermisklok
In plaats van een nieuw bandje kopen heb ik mijn huidige band helemaal zelf geverfd. Nu is hij donkerder én matter.
Hoe heb ik deze verfijnde briljantje mooie finish gekregen? Door schoenenpoets erop te smeren
Niks meer waard zo… Ik bied de helft!
#lasteraarstyle
Voor een door niemand minder dan mr broke met de handgeverfde band? Ik zou zeggen dat hij nu juist is verzesvoudigd qua waarde
Prachtig. Ik hoop dat hij bij een regenbuitje niet afgeeft.
Gewaagd! Ik vind die banden van Patek altijd inderdaad een beetje glimmerig, dus snap je poging. Ben wel benieuwd of het werkt met schoensmeer. Maar je zou zeggen dat als het met schoenen werkt het met een bandje ook moet kunnen.
Ik heb het erg lang laten intrekken. Eerst gaf het af op de sluiting, maar nu het twee dagen heeft gedroogd is het helemaal ingetrokken. Ben benieuwd of het wel tegen water kan. Aan de andere kant kan het horloge ook niet tegen water dus past het wel bijelkaar.
Als het niet tegen water kan gebeurt er straks hetzelfde om mijn pols als met het “spray on hair” van Rudy Giuliani op een hete dag.
In een regenbui heeft dat horloge een groter probleem dan het afgeven van de schoensmeer
op zich lekt het ook niet direct van je schoenen af na een bui…
Past nu mooi bij het bruine leer van de LV zuen tas
Daarom ga ik ook standaard zo de deur uit:
Ook als het niet regent overigens want beter goed voorbereid dan later spijt.
Heb er ook een nodig voor mijn auto, die schijnt ook niet zo tegen water te kunnen
Je heb tank.
Slim, doe ik ook altijd!
Mijn auto komt helemaal niet buiten als het regent, mijn horloges verpak ik in vuilniszakken (soms gaat er wel een per ongeluk weg, whoopsie) en mijn vriendin heb ik ook in plastic gewrapt (soms )
TMI.
Flink wagen park en mooie klokjes zie ik van jou tegen komen! Plezier om naar te kijken
Dankjewel! Lijkt allemaal meer dan het is hoor.