Patek Philippe only (Deel 1)

Ik gun het iedereen :wink:

1 like

Gezellig met @Parachrom

35 likes

Ja, supertof bezoek aan de Patek Philippe boutique Rotterdam :+1:Gezellig gebabbeld en misschien in de toekomst een leuke NA :grin::grin::grin:

9 likes

Ik was er gisteren nog.

Vriendelijk geholpen en wat een snoepgoed daar zeg 🥲

1 like

Hee, was je “out of style”? Ik mis je Patek om je pols :slight_smile:

1 like

Klopt, had hier zin in :smile:

1 like

Het belangrijkste argument :slight_smile:

Wel een mooi exemplaar. :star_struck:

1 like

Zijn er mensen die een Patek calatrava weleens met een rubberen band combineren voor in de zomer? Of is dat eigenlijk geen gezicht?

Correct.

1 like

Er zijn natuurlijk ook wel lederen banden met een rubberen binnenkant. Dat kan wellicht nog wel.
Een Patek 5107, 6000 of 5035 vind ik erg fraai.

1 like

Kan iemand de pek en veren even tevoorschijn halen???

Nee, geen rubber op een Calatrava

3 likes

Ik heb er nog geen hoor. Ik ben van waarschijnlijk plan om in de nabije toekomst mijn sub in te ruilen voor een Patek.
Een calatrava heeft natuurlijk geen metalen band. Ik heb lang geleden een meer een horloge met lederen band gehad. Alleen in de zomer vond ik dat niet zo prettig weet ik nog.

Overigens vind ik een 6000 best sportief overkomen om op rubber te dragen, maar heb er geen plaatjes van kunnen vinden.

1 like

Er zijn ook andere opties die misschien beter passen bij een Calatrava dan rubber.
Misschien een band van hetzelfde materiaal als deze (niet te verkrijgen) Calatrava.

Lijkt op textiel en een zwarte variant op een 6000 zou niet heel verkeerd staan denk ik.

10 likes

Het verbaast me dat hier de naam Patek Philippe op prijkt.

Inderdaad een hele mooie band om te zien. :+1:t3:

1 like

afbeelding

4 likes

Wel :point_down:

Patek Philippe Calatrava
€ 70.100

3 likes

Is deze zo gewild dan? Flink aan de prijs. Daar zou ik een heel andere Patek voor kopen als ik met zo’n budget zou shoppen.
De refs die ik opnoemde zijn makkelijk tussen de 20 en 25k te krijgen.

2 likes

En ook nog gewoon van staal ipv WG of Platina

Volgens mij niet zoveel van uitgeleverd. Vindt hem wel mooi

1 like

Ik vind hem zeker wel mooi, maar niet 70k mooi. Voor dat geld mag hij wel van platina zijn.
Leuk detail vind ik altijd het diamantje in de kast bij platina modellen.

1 like