Patek Philippe only (Deel 1)

Vind hem ook erg mooi. Zijn 1000 van gemaakt ter gelegenheid van een nieuwe fabriek ofzo.

2 likes

Ja

Ik vrees dat je heel veel kan willen, maar Patek moet je bijna gegund worden. Bij de gratie AD mag je er eentje kopen, als je op de lijst wilt staan en lief wilt wachten.

Maar in het grijze circuit kun je vast een andere leuke vinden voor dat bedrag inderdaad.

1 like

Voor een Aquanaut wordt je niet meer op de lijst gezet, tenzij je voor 200k aan troep koopt.

Mijn droom viel dus even in duigen bij de plaatselijke Patek dealer.

1 like

Beetje oude post. :stuck_out_tongue:

3923 of 3796 vind ik wel absolute winnaars in de Calavatra race.
De 5196 vind ik iets minder goed gelukt.

Haha, vind je het gek. Je koopt een Aquanaut voor list en je loopt qua waarde met 2x list de winkel uit. Ze kennen jou ook wel gok ik zo :rofl:

Ze weten ook wel dat jij hem binnen een uur verkocht hebt en niet bij hun.

1 like

Ik heb ze even aandachtig vergeleken, maar nee, vind ik niet. Ik zie liever op alle 12 punten een marker voor de balans op de plaat. :+1:t2:

2 likes

Mee eens. Deze Patek Philippe is uiteraard niet lelijk maar bijzonder vind ik hem ook niet. En ruim 70.000 euro is voor dit model een idiote prijs. Voor dat geld zijn er inderdaad wel andere PP’s te krijgen.

1 like

Even op New York en local tijd gezet om te kunnen genieten van de GMT functie en weg te dromen over de tijd dat we nog konen reizen

26 likes

46 likes

Mand

:thinking:

:framed_picture:?

Snap je m niet? Google op mand. Een plompverloren foto zonder tekst of uitleg krijg ik altijd het “mandgevoel” bij

1 like

Ja, ik snapte hem wel. Vandaar hele korte reactie in emoticons :smiley:

2 likes

De PP 5960P, het horloge welke ik het meest draag uit mijn collectie.

Deze zal nooit mijn collectie verlaten!

Iedereen een fijne avond!

44 likes

Gaaf ding, platina supercool!

1 like

Bron IG story TPG

7 likes

Kleine case maar grote schoonheid :heart_eyes: (ref 5066)

27 likes

:nauseated_face:

Waarom god? Waarom?

3 likes

Hee, is @hij_die_niet_genoemd_mag_worden weer bezig met Photoshop? Goed gelukt.

1 like

Zeker mooi! Maar die datum had van mij niet gehoeven

1 like