Patek Philippe only (Deel 1)

Zonder de wijsneus te willen uithangen… als je het geduld kan opbrengen om te wachten, dan is de beloning en ontlading vaak extra groot :slight_smile:

Niet om lullig te doen, maar hoe langer ik kijk naar dit horloge, hoe minder ik hem vind. Subdial met maan wordt door de wijzers half afgedekt gedurende de halve dag. De drie ‘windows’ boven met vreemde verhoudingen.

Soms lijkt het begerenswaardig vanwege het merk, niet de schoonheid.

5 likes

Ik had het niet beter kunnen zeggen.

2 likes

Tja, ik sta op de lijst, 29k pond betalen ga ik niet doen.

1 like

Amen :pray:

Ik ben het wel met je eens, is wat rommelig. Gelukkig hebben ze dat met hun nieuwste versie keurig opgelost!
Sorry voor slechte foto:

9 likes

Schitterend maar vergeet deze niet:

3 likes

Inderdaad die vind ik ook prachtig!
Hij stond een keer voor op ern horlogeblad herinner ik me, was meteen in love!
Maar voor dat soort bedragen heb ik gewoon te weinig bitcoins :grimacing:

Ligt bij de Patek boutique in Rotterdam op dit moment :heart_eyes:

1 like

Mweh

1 like

Ik dacht ook aan dit model maar omdat ik niet weet hoe je op het HF een afbeelding uploadt, niet gereageerd. Maar bedankt voor de afbeelding van dit model.

6119R, heel mooi! Had je niet een topic aangemaakt met meer foto’s van deze beauty?! Ik ben benieuwd!

Super simpel, je klikt rechts op een afbeelding op het internet, kiest kopiëren, gaat naar het forum, plaats een reactie en in het tekstveld doe je plakken (control-V)

don

Ik vind het echt geen match. Helemaal door die zwarte hour markers en hands past de dial helemaal niet bij de case en bracelet. Hadden de beter de OP kunnen kopiëren :wink:

Ik zag laatst bij Leon Martens nog een 5711.

Ziet er een stuk beter uit :slight_smile: Al zou ik zelf nooit voor een Nautilus gaan (naast dat je tegenwoordig weinig te willen hebt), ik ben echt een Royal Oak fanboy :smile:

5 likes

gewoon in de zaak te koop???
dacht die ook niet te krijgen waren

Voor 126k gewoon te koop daar … kopje koffie inbegrepen

1 like

De listprijs van de groene :face_with_hand_over_mouth:

The new version of the 5711 will retail for $34,893 in steel (for the 5711-1A-014) and $92,624 for the diamond-set 5711-1300-001

Als die voor list was geweest dan had ik hem alsnog meegenomen :smile: Maar nee, inderdaad onderdeel van hun Watch Deals initiatief voor 2,5 keer retail.

1 like

Vind hem in deze uitvoering een stuk leuker

1 like

Belachelijk veel maar gaat echt veel meer worden. Binnen 5-10 jaar het dubbele minstens. Denk zelfs meer :slight_smile:

1 like