Ik heb het ook nog niet aangedurfd om korting te vragen
Wat een belabberde foto🙈
Foto van internet. Vind real life foto’s altijd beter dan overgewerkte (zeer knappe) foto’s
Vind die anual inderdaad wel gaaf zo. Stoor me soms ook aan die vensters (heb ik ook heeeeeeel lang gehad bij een DD). Maar hier is het mooi in balans met het wit van de chrono.
Is hij erg dik of valt dat wel mee?
Post dan op z’n minst een scherpe
Ik heb deze twee keer gepast maar ben helaas geen fan.
Het formaat en de Clue de Paris bezel doet het hem niet voor mij.
Qua dikte vond ik het enorm tegenvallen.
Deze is 13,5mm als ik mij niet vergis. Even dik als een Speedmaster Proff.
@Bwatched jij moet de 5205 proberen, zowel rose als witgoud. Geloof me, dat wordt jouw opvolger van de Lange 1 en de Vacheron!
Meermaals geprobeerd.
Zowel de /013(blauwe plaat) als de onderstaande grijze.
En inderdaad een prachtig horloge die ik graag om de pols zou slaan.
Helaas hebben deze nu ook een wachtlijst en ik weet niet of ik heb geduld heb om daarop te wachten…
Waren dit demo modellen?
Helaas wel… Was afgelopen week in Parijs bij Place Vendome. Ik kon op de wachtlijst, maar ze gaf aan dat locals vooral krijgen en ze probeerden mij te stimuleren om in Nederland te bestellen.
Deze in donkerblauw.
Ik heb deze besteld incl deployant. Hoort en beetje bij een dresswatch. Wel wat verschoten van de prijs
Fraai. Maar naast de Lange 1 een moeilijke keuze wat fraaier is.
(Weet uiteraard dat die al weg is)
Er is iets heel prettig (Duits) aan de ontwerpen van Lange wat opvalt naast merken als bijvoorbeeld Patek en VC.
Maar snap de behoefte aan soms iets anders en het is een fraaie Patek. Heb deze ook overwogen dit jaar.
(Ben niet altijd fan van de ontwerpen van PP maar deze is goed in balans.)
Hoe lang moet jij nog wachten?
De eerst volgende is de mijne, dus ergens 2022. Ze hebben er maar één gekregen in 2021.
Ik ben 2023 aan de beurt voor een witgouden
Deze is gaaf.
De Calatrava ook. Maar vind hem wat te groot.
ja was ik wel beetje bang voor! Hij is wel echt cool Staat hij op je short list?