no worries, doen we !!
Ik bewaar het horloge wel, ok ??
Kut, gisteren oliebollen gekocht.
Ja zoiets kan je alleen vrienden doen. Maar maak je geen zorgen! Ik heb het horloge welgeteld 2x 10 minuten gezien. Dus dat noem ik geen hobby
Beter zeg je tegen fiscus wat anders…
Jou vertrouw ik wel
Ik voel een hf lottery aankomen.
1000 lootjes van 300 euro per stuks. De winner krijgt de sub can Jorden.
Nice!
De foto’s zijn ook van 4 iPhone generaties terug ondertussen
Zoveel had je 6 jaar terug niet nodig voor een 5711
Zo kunnen we wel een investment groepje oprichten
Ik ben bang dat dit een nepper is Jorden
Konden er nog anderen bij het horloge behalve jij?
En waar denk je dat aan te zien?
Dat wilde ik jou ook vragen, was gisteren bij de kluis en daar lag niks meer. Ik weet toch zeker dat we gezamenlijk een YM en OP tiff gekocht hadden.
Ik zie de punten die je noemt niet hoor
Ik zou nog wel een recente hoge kwaliteit foto willen zien. Gewoon om wat uit te sluiten.
De indexen op de 12-uurspositie lijken ook wat raar als ik het vergelijk met foto’s van google, maar dat kan ook aan de hoek van de camera liggen.
Ik geef er nog 1.000 euro voor. Ok, 10.000 dan.
Ik vind dit wel wat een vreemd verhaal als ik zo vrij mag zijn. Drie vrienden leggen geld bijeen voor wat een van de meest gezochte horloges wordt. Maken dikke boekwinst, en gaan daarna moeilijk doen over de fee van een grijze dealer voor verkoop.
Ik zou hier als grijze dealer zeker 10% aan willen verdienen, dus dan is 10k voor de grijze dealer toch niet gek? Je bent wat naief denk ik als je meent dat een grijze dealer blij mag zijn met dat hij deze mag verkopen. Voor hen is het gewoon handelswaar.