Patek Philippe only (Deel 1)

no worries, doen we !!
Ik bewaar het horloge wel, ok ??

3 likes

Kut, gisteren oliebollen gekocht.

6 likes

Ja zoiets kan je alleen vrienden doen. Maar maak je geen zorgen! :wink: Ik heb het horloge welgeteld 2x 10 minuten gezien. Dus dat noem ik geen hobby :sweat_smile:

1 like

Beter zeg je tegen fiscus wat anders…

1 like

Jou vertrouw ik wel :wink:

1 like

Ik voel een hf lottery aankomen.

1000 lootjes van 300 euro per stuks. De winner krijgt de sub can Jorden.

:yum:

1 like

23 likes

Nice! :grinning:

De foto’s zijn ook van 4 iPhone generaties terug ondertussen :wink:

1 like

Zoveel had je 6 jaar terug niet nodig voor een 5711 :relieved:

Zo kunnen we wel een investment groepje oprichten :eyes::fire::chart_with_upwards_trend:

1 like

Ik ben bang dat dit een nepper is Jorden :grimacing:
Konden er nog anderen bij het horloge behalve jij?

1 like

En waar denk je dat aan te zien?

1 like

Dat wilde ik jou ook vragen, was gisteren bij de kluis en daar lag niks meer. Ik weet toch zeker dat we gezamenlijk een YM en OP tiff gekocht hadden.

3 likes

De kroon steekt te ver uit
Brush op de bezel verkeerd
Uitlijning van de datum in het venster.

2 likes

Ik zie de punten die je noemt niet hoor

1 like

Ik zou nog wel een recente hoge kwaliteit foto willen zien. Gewoon om wat uit te sluiten.

1 like

Datum is bij de 5711 links uitgelijnd. Tenminste, op basis van;

1 like

De indexen op de 12-uurspositie lijken ook wat raar als ik het vergelijk met foto’s van google, maar dat kan ook aan de hoek van de camera liggen.

1 like

Ik geef er nog 1.000 euro voor. Ok, 10.000 dan.

Ik vind dit wel wat een vreemd verhaal als ik zo vrij mag zijn. Drie vrienden leggen geld bijeen voor wat een van de meest gezochte horloges wordt. Maken dikke boekwinst, en gaan daarna moeilijk doen over de fee van een grijze dealer voor verkoop.

Ik zou hier als grijze dealer zeker 10% aan willen verdienen, dus dan is 10k voor de grijze dealer toch niet gek? Je bent wat naief denk ik als je meent dat een grijze dealer blij mag zijn met dat hij deze mag verkopen. Voor hen is het gewoon handelswaar.

1 like