Dat lees ik nergens. Dat je op zoek bent naar de beste deal is toch logisch?
Maar: voor zo’n 5711 koop je 10 subs die sneller verkopen, dat is voor veel handelaren interessanter dan 100k vast hebben zitten in 1 horloge. Dus dan moet de marge wel aantrekkelijk zijn. Uiteindelijk kom je denk ik toch bij consignatie uit.
Wat ik moeilijk vind is het inschatten of de kleur van de dial wel correct is. Ziet r niet helemaal goed uit maar zegt op zich ook niet alles. Met de punten erbij die jij zegt twijfel ik nu ook
Voorop gesteld dat niets onmogelijk is. Denk ik dat de kwaliteit van de foto je op het verkeerde been zet. De herkomst van het horloge is bekend en gecheckt, de verkoper is iemand waarbij ik morgen langs zou kunnen en is nog steeds actief in de aan en verkoop van horloges.
Precies! Maar het gat tussen zijn bod en de prijzen die je online tegenkomt is aanzienlijk.
Daarom mijn was mijn vraag hier; wat is een een realistische prijs die je als particuliere verkoper voor een 5711 kan krijgen.
Aan de andere kant, de markt is zo idioot op moment, dat nog een jaartje geduld hebben wellicht het verstandigste is.
2015 aangeschaft. Maar 1 vriend verzamelde al horloges. Eigenlijk was het een soort vriendendienst om met z’n drieën een horloge te kopen. Want hij kon het ook makkelijk alleen “financieren”.
Nog iets later kon ik meedoen met een 5711-R (voor list) Maar mijn spaarpotje was leeg op dat moment
Prachtig. Toch vind ik het het mooist als de subdials ook echt op 3 en 9 staan. Zowel Patek als ALS hebben er een handje van ze bij veel modellen te laag te zetten. Onder 3 en 9.
Dit vind ik dan gewoon veel mooier (qua plaatsing subdials):