Patek Philippe only (Deel 1)

Alstu :sunglasses:

26 likes

Kijk, dat is mooi!

1 like

Jaaa die heb ik in Keulen gezien. Prachtig irl. Terwijl de nautilus zwaar tegen viel.

1 like

Over welk horloge hebben we het hier?

Door het dag/datum venster op 12 vind ik de lage subdials niet uit de toon vallen.
Het mooie van het door jou getoonde model is, de maat. Mooi dun en niet te groot in diameter.

1 like

Over een 5140P
Dacht dat het deze was

Maar is een ander die er op lijkt.

€47k

8 likes

Dat is dan toch net anders. :laughing::+1:

1 like

Die post je 3keer per week in 4 verschillende topics.
Koop dan gewoon!
:fire::chart_with_upwards_trend:

1 like

@sanderrr zullen we hem samen kopen :grin::sunglasses:

3 likes

Haha, ik was het aan het typen dat niet iedereen 60K kan of wil neerleggen voor een horloge, kom jij met dit briljante idee aan zetten :stuck_out_tongue:

1 like

2015 aangeschaft. Maar 1 vriend verzamelde al horloges. Eigenlijk was het een soort vriendendienst om met z’n drieën een horloge te kopen. Want hij kon het ook makkelijk alleen “financieren”.
Nog iets later kon ik meedoen met een 5711-R (voor list) Maar mijn spaarpotje was leeg op dat moment :sweat_smile:>

ben ik de enige die hier enigszins om gruwelt?

1 like

That’s life… gebeurt met kunst, woningen en klassieke/unieke auto’s natuurlijk net zo. Ook daar raken mensen geïrriteerd door “investeerders”
Je kunt je er druk om maken of niet. Zelf vind ik het gelukkig niet zo storend.

Beiden mooi in mijn opinie.
Wat kost die andere dan?

1 like

Zeg maar x3…

1 like

Ik had iedereen hier al een voorstel gedaan. Toen zei je niks?

2 likes

Dat ben ik ook tevreden met een 5140P

1 like

Vast niet de enige , maar maak je niet zo druk. De mannen hebben het goed gedaan i.i.g , en je mag (legaal) doen met je geld wat je zelf wilt toch ?

1 like

Waarom?

Oh hahaha.
Ik wilde net zeggen; de 5270 waar je op reageerde is eerder 147k…
Het zijn overigens echt twee compleet verschillende horloges, zijn niet te vergelijken.

En als je een 5140 met blauwe plaat voor 47k vind dan heb je een goed dealtje te pakken!

1 like

Zeer knap!

1 like