Ik vind het zo’n mooi horloge dat ik de witgouden versie over twee weken ga halen
Van harte! Ik vind m ook tof!
Witgoud lijkt me stuk gaver…
Deze is aan de beurt !!
Niet verkeerd niet.
Eindelijk wat betere foto’s. Thnx.
Prachtig. Ik vind hem mooier dan de geelgouden uitvoering. (Calatrava).
Aanrader voor PP liefhebbers: een bezoek aan het museum van PP in Genève. Ook goed voor het historisch besef dat ze al meer dan honderd jaar de meest absurde horloges maken voor de happy fee op bestelling.
Die fee is zo happy niet hoor.
Mooi hoor
Waarom post je foto’s van een HF’er op HF?
Inderdaad: de happy few betalen een unhappy fee!
De happy few doen dat graag hoor
Zo is dat. Dat verklaart waarom de Tiffany nog steeds boven de 30k gaat.
Niet?
Zeker niet! Er zijn grenzen…
Weet jij beter dan ik. Maar vind Kasper dit OK? En Patek? En zitten wij te wachten op foto;s van Kasper?
Ik sta ook niet op de foto, maar vind het echt niet kunnen. Met naam ook nog. Gewoon niet doen. Ik zou hem weghalen.
Jullie weten dat hij overal op het internet te vinden is zoals op zijn Youtube account? Daarmee wordt dus al de keuze gemaakt om makkelijk vindbaar te zijn.
Link van Insta en Youtube staan op zijn profiel hier, waar ook zijn naam genoemd wordt.
Ik ben het ermee eens dat het niet lief is om dit niet even te vragen of checken, maar lichtelijk overdrijven is ook een vak. Het is anders als je dit bij iemand doet die ervoor kiest om zo anoniem mogelijk te blijven. Anders mogen we ook Jasper Lijfering niet meer noemen met foto…
Hier kan ik me dan weer meer in vinden.
Nee dat wist ik niet. Ben ook niet zo thuis in alle digitale kanalen.