Patek Philippe only (Deel 1)

Tja, dat wist ik niet, want ik volg m verder niet. Maar ben er wel voorzichtig mee.

Inderdaad! Wie zegt dat Patek het okee vind dat Kasper met hun gebouw op de foto te pas en te onpas op het forum wordt gepost @dora! :rofl:

Maar wel eens dat het niet heel netjes is om Jan en alleman te posten. Aan de andere kant wil Kasper volgens mij graag een internet celebrity worden op het gebied van horloges, dus misschien vindt hij het wel fijn.

1 like

Dan mag ie eerst zijn (schoon) moeder wel eens om een stylingadviesje vragen. En bruin brood gaan eten…
Zo zou ik hem niet voor de deur willen hebben als ik Patek was.
En ook niet als ik bakker, kapper of tasjesmaker ben…

100 wat?

Maar vertel, wat is precies je vraag?
Mijn leeftijd? Gewicht? IQ?

je bent aan het zeveren dat iemand een foto op hf zet,maar zelf kraak je die man helemaal af
wie spoort er hier dan niet??? :thinking:

3 likes

Ik vind het niet gepast als je een foto van een ander plaatst. Maar als ik vervolgens hoor dat Kasper alles voor de aandacht doet dan geef ik die aandacht graag……

Jij moet echt even over jezelf gaan nadenken geloof ik.

1 like

Valt mee toch?

Misschien ook wel.

Ik vind zelf de discussie over het plaatsen van een foto wel goed! Niet iedereen denkt daar misschien bij na, dus vriendelijk dat mensen daar even op wijzen.

Blijft jammer dat niet iedereen beschaafd een gesprek kan voeren.

Dus weer door… en wat hij heeft hij een paar mooie PP’s :star_struck:

1 like

Sorry….

Ik ben er geweest. Dat is prachtig!
Maar staat ver af van de felblauwe Tiffany edities.

Heel ver, het heeft mij er wel aan laten herinneren waar Patek ECHT voor staat. Er staan ook maar 2 à 3 Nautilussen in het museum en volgens mij ook maar 1 aquanaut. Moet je eens gaan tellen hoeveel gouden modellen met perpetual calendar etc er staan. Wel miste ik de aanwezigheid van meerdere Ellipse horloges, misschien heb ik niet goed gekeken. Dit blijft nog altijd een kek design.

3 likes

Mijn vriendin die niets met horloges heeft, hield het zelfs drie uur vol in het PP museum. Dan moet je wel echt wat moois in de aanbieding hebben hoor… :wink:

5 likes

Wij ook 2.5 uur, mijn vriendin haalde me er zelfs bij om naar dingen te kijken. Gelukkig voel ik me dan niet de enige nerd.

5 likes

Mocht er nog iemand zoeken naar een bestemming voor overtollig geld, in Maastricht kan je het kwijt.

9 likes

Ja het is echt bizar wat Burger allemaal heeft staan. De voorraad Rolexen gaat helemaal nergens over :smile: Elk model die je wilt, they’ve got it.

1 like

Zou dat in consignatie zijn gegeven of kopen ze dat voor dergelijke bedragen in?

Dit zijn toch geen prijzen meer :hushed:

Koekkoek