Ik vind een discussie over die prijzen helemaal niet zo erg. Het is namelijk ook best gek. Als ik met mijn vrienden of mijn werk het gesprek start dat een horloge van 60K voor 160K verkocht wordt dan denken ze per definitie al dat ik niet wijs ben… Dus dan maar even op het forum
Hoewel ik het soms jammer vind dat je sommige horloges (en het lijken er steeds meer te worden) niet ‘gewoon’ kunt kopen accepteer ik het als een feit dat dit de markt momenteel is.
@Parachrom cool die 5230G-001! Zelf ook weleens naar gekeken (ik kijk overigens veel meer dan dat ik koop ). Echt wel cool zo’n world timer. Leuke complicatie. Maar ik denk dat als ik hem heb ik ook meer moet/wil gaan reizen gaga
Discussies over geld zijn niet raar maar het moet niet de boventoon gaan voeren. In het groene gedeelte gaat het daar al vaak genoeg over.
Ik ben gek op tijd complicaties, vandaar koop ik vooral GMT, dual time of andere complicatie (zoals mijn weekly). Daar gaat de world time prima tussen passen
Dat gedeelte van mijn post was niet op jouw gericht hoor. Snap jouw opmerking wel!
ohhh, heb jij die PP weekly. Wel pics hier van gezien! Erg mooi!
Succes met wachten nog even! Bij mijn R DD was het totaal niet bekend wanneer die zou komen, dat stelt je geduld wel erg op de proef. Maar die paar dagen is nu wel te doen
Nog geen Patek is net zoiets als Bijna een Patek of bijna zwanger… nee… het is binair, of je hebt één of niet.
Je kan je niet identificeren als Patek eigenaar omdat je jezelf zo voelt
Als je een miljard plus waard bent dan is het verschil tussen 8, 800 en 8000 euro peanuts. Kleiner dan het verschil tussen een “echt” en een nep bandje.
Maar verwar jij nu de waarde van het bedrijf met de waarde van een rubber bandje of snap ik niet waarom een bandje 8k moet kosten? Ik word heel graag bijgepraat op dit onderwerp😳
Ik vond @louis wat respectloos in zijn communicatie…
Maar hier heeft hij natuurlijk sowieso een punt. Nu ben ik het wel met @Parachrom eens dat het gepraat over geld ook bij mij geen interesse wekt… Maar legt maar uit op kantoor dat een rubber bandje 8k kost
Dit klopt ook! En dat is ook precies de reden dat het 8k kost haha
We mogen het niet meer over geld hebben op HF, jammer dat ze er in het echie bij de kassa er dan weer over moeten zeuren! Dat zijn ook geen liefhebbers meer hè, bij die juweliers.