Zaterdag
5230G-001
Zaterdag
5230G-001
Ik ga achter de like button zitten wachten
Nog maar 1 weekje wachten Lekker hoor, mooi vooruitzicht.
Lekker man!
Dagen aftellen
En de laatste die geleverd wordt in NL, hij is discontinued… nu hopen dat de opvolger niet een stuk mooier is
Zei ik ook altijd… toch maar een maand geleden een horloge met kroontje 2250 boven list gekocht… nu is hetzelfde model gemiddeld 3500 tot 4000 boven list waard.
Dat klopt ook wel maar je moet kopen omdat je het mooi vindt. Ik heb nog een IWC van ruim 20 jaar oud die 85% in waarde is gestegen. Maar geen haar op mijn hoofd die denkt om hem te verkopen. Omgekeerd ook, een horloge wat een grote afschrijving heeft maar mooi is koop ik. Maar never nooit niet boven de list.
Mee eens hoor en sowieso nooit iets kopen wat je niet mooi vind of waar je niks mee hebt.
Dan koop je die toch! Als die mooier is.
Yeah sure !!
Volkomen mee eens natuurlijk. Het riekt naar witwassen.
Wat een kolder man. Hoezo?!?
Domme praat.
snap niet waar mensen zich druk over maken
stelletje moraal ridders
Wat een gezellig topic is dit.
Toevallig iets verkeerds gegeten?
Dit topic daalt, door alle prijs- en waardediscussies, af tot groen niveau helaas. PP verdient eigenlijk beter.
Dat klopt en dat komt door alle dingen die in de markt gebeuren, ik snap de reflex van @Stp wel.
Hij vergeet alleen dat er ook genoeg mensen zijn die voldoende verdienen om elke dag een Patek te kopen (ik niet !!)
We gaan het gewoon weer over afwerking en innovaties hebben en dan komt het vanzelf weer goed
Goed plan!
Elke maand is ook geen schande hoor!