Patek Philippe only (Deel 1)

:drooling_face: quelle beauté

1 like

Afgelopen zaterdag hebben we veel Patek geweld gezien:

Drie annual calendars op een rijtje

Dit zou een mooi setje zijn.

Oef, zo zo mooi!

De enige goede Genta Patek :slight_smile:

44 likes

Heb ik een meet gemist ?

1 like

De davinci familie dag heb je wel gemist ja.

3 likes

21 likes

Wat een geweld en wat een mooie foto’s :heart_eyes:

1 like

Thanks!

https://www.chrono24.com/search/index.htm?caseMaterials=8&countryIds=AT&countryIds=BE&countryIds=BG&countryIds=CY&countryIds=CZ&countryIds=DE&countryIds=DK&countryIds=EE&countryIds=ES&countryIds=FI&countryIds=FR&countryIds=GP&countryIds=GR&countryIds=HR&countryIds=HU&countryIds=IE&countryIds=IT&countryIds=LT&countryIds=LU&countryIds=LV&countryIds=MT&countryIds=NL&countryIds=PL&countryIds=PT&countryIds=RE&countryIds=RO&countryIds=SE&countryIds=SI&countryIds=SK&currencyId=EUR&dosearch=true&maxAgeInDays=0&pageSize=60&query=Patek%20Philippe%205230&redirectToSearchIndex=true&resultview=block&searchexplain=1&sortorder=1

Hmmmzzz, maar twee World Time 5230G op C24… hier stonden er veel meer van.
Ik heb het idee dat de grijze markt dealers weer bezig zijn en de modellen van de markt hebben gehaald omdat het model binnenkort van de website gaat ivm discontinue

Of … ??

Patek Philippe Calatrava vintage style; toch wel heel bijzonder…

14 likes

Zou je er een tweede band bij krijgen :sweat_smile:

De rechter combi vindt ik tot nu toe wel de mooiste release van vandaag; samen met de Tudor Pro en de nieuwe GMT

Edit; weten we de prijs hiervan al? Op de site van Patek zie ik ze niet…

5 likes

Ongeveer €34.630,-

1 like

Das ongeveer € 5880,00 meer als ik ingeschat had :rofl:

Hallo, hiero een nier in de aanbieding! :heart_eyes:

10 likes

Mijn eerste post hier met mijn eerste Patek. Een Elipse uit 1965. Ik heb al jaren er af en toe zitten kijken en nu de knoop doorgehakt om mijn datejust op te offeren voor een elipse. Ik draag primair dress watches en met mijn niet al te brede bouw is een Elipse dan een perfect horloge!

Ben er erg blij mee. Een mooi bandje komt nog.

36 likes

Gereedschapsuitstraling :hammer_and_wrench: :ballot_box_with_check:
Ambacht :art: :ballot_box_with_check:
Verhaal :open_book: :ballot_box_with_check:

Hoe de Aquanaut bedoeld was; Een beetje vreemd, grote handgranaat wijzerplaat, een verdrukte 3, geen glad overlopend bandje

25 likes

Mooi :+1: volgens mij heeft Trump er ook één

1 like

Moet je mijn NA-vreugde meteen al verpesten :rofl:

5 likes

Het was hier geweldig vandaag. Heerlijk weekend horloges bekijken in Genève kan natuurlijk alleen maar beginnen bij patek philippe

8 likes

Wat gaaf. Heb je foto’s om te delen? Of is dat verboden?

1 like

Niet toegestaan inderdaad, maar we zijn er drie uur geweest en bij lange na niet genoeg gezien

2 likes