Patek Philippe only (Deel 1)

Niet populairmaak post:

Ik had ook wel meteen deze associatie toen ik hem zag.

5 likes

Congrats.
Voortaan wel ff dat flosje armhaar onder wegmoffelen bij zo’n elegante dresser :rofl:

3 likes

Gaaf zeg! Veel plezier nog!

1 like

Heb je nog leuke tip om te bezoeken in Genève buiten deze mooie bezienswaardigheid?ben je ook in de boutique geweest en ligt er wat aansprekends te koop?

1 like

Nu wil ik een Longines… en een nieuwe fiets :joy:

Men heeft hier een punt! Dank voor het delen.

De mooiste Patek Philippe salon is hier in Genève, dat is een must see. Verder zitten alle horlogemerken hier in Rue de Rhone, alleen daarom kan je hier komen.

Verder schijnt Omega ook een experience shop hier te hebben, ook must see.

De moonswatch ligt hier gewoon in de winkel trouwens

2 likes

Thnx ben er over paar dagen…heb er zin in

De entrecote bij cafe de Paris moet je zeker proberen.

2 likes

:joy::joy:

1 like

Gefeliciteerd man, laat de grapjassen maar links liggen.

Schitterend model, niet iedereen kan de waarde snappen maar het is voor mij pure luxe en klasse wat je om je pols hebt. Well done

2 likes

Mooie aankoop! Ik ben wel fan van de Elipse en zeker met de blauwe plaat :slight_smile:

1 like

Dankjewel. Ik ben het helemaal met je eens. Het is verfijndheid en luxe op een manier die onder de radar gaat. Maar dat vind ik juist fijn. Kan ik hem zonder zorgen dragen.

1 like

Patek heeft een teaser op de frontpage staan, kennelijk komen er nog wat modellen :upside_down_face:

2 likes

Arg, jij weet meer… vast! :hushed:

1 like

Vandaag deze van iemand mogen passen. Wat een toffe wijzerplaat :ok_hand:t2:

10 likes

Deze laatst ook gezien. De plaat is top, zelf zou ik er wel snel een andere band om hangen.

12 likes

Dat was dezelfde denk ik :wink:
Mooi trio zo :heart_eyes:

Ik denk dat we R allemaal kennen aangezien ik maar één zo’n horloge ken :slight_smile:

1 like

En there it is the salon de Genève…

20 likes

Hij Is Mooi :star_struck: ref 5470P 1/10th of a second chronograph

8 likes