Mooie herinneringen! Is dat jouw na toevallig

Haha je kunt er van vinden wat je wilt, maar het klopt wel
Ik vind ‘m juist heel mooi, zo simpel.
Ik moest mij hier nog melden. Deze 5127R heb ik nu een weekje in bezit. Hij doet het goed in de avondzon.
Toch een hoop Patek eigenaren op dit forum
Voor mij Elipse > Aquanaut hoor, mooi man!
Voor mij ook mooie herinneringen! Ik breng mij PP horloges hierheen voor een service.
Geniet ervan!
Was niets aanwezig tot na een lang gesprek… Deze werd aangeboden…
Klopt, heerlijk horloge !
Gast, laat eens een mooie foto in de buitenlucht zien, daar komt ie pas goed uit de verf
Dankje. Dat zijn wel 2 uitersten zo ongeveer in de Patek catalogus. De aquanaut is een soort high end beater en dr Ellipse de pure definitie van dress watch. Maar ik ben het met je eens. Ik heb ook liever een ellipse😁
Klopt hoor, zeker twee uitersten. Kan beide natuurlijk waarderen, maar prijs kwaliteit zou mijn keuze ten alle tijden gaan naar de Eclipse.
Moet wel zeggen, ik begrijp ook wel weer dat mensen liever de Aquanaut kiezen.
Ik hoop stiekem dat @anon51488064EVHF ook een NA topic maakt. Helemaal naar Geneve gaan om een dikke Patek Complications te kopen is natuurlijk next level. Nogmaals gefeliciteerd met de Patek 5524
Vanavond of morgen als ik thuis ben…
Gaaf! Ben benieuwd
Wow! Gaaf! Van harte! en welkom bij de club.
Ik heb deze toevallig vorige week gepast bij Martens. Ze hebben daar de 42mm in het wit & rose en de 38mm in rose liggen.
Zelf vond ik de 38mm het mooist op mijn pols, aanwezig maar niet té.
Ik vond het echt een prachtig horloge!
Van harte ermee!
Thnx heb deze idd ook bij Martens gepast en laten liggen uiteindelijk bij de salon toch net iets specialer🙂