Patek Philippe only (Deel 1)

Die is vet.

Deze is heel tof idd. Mooiste aquanaut en misschien wel mooier dan de nautilus

2 likes

Idd een tof horloge en mooier dan de 5711!

Ik sta al 5 jaar op de ‘wachtlijst’ :joy:

Dat verklaart de twee twenty4’s 🫣

Ajjj
Shots fired :fire::sweat_smile::see_no_evil:

1 like

Leg eens uit ?? :sunglasses:

Als jij denkt dat je jezelf kan positioneren met twee Twenty-4’s dan heb je het mis hoor… moet je meer meenemen :joy:

1 like

Werkt het bij Patek ook zo dat je een paar incourante modellen moet afnemen voordat je een mooie mag kopen dan?

Nee, vandaag is me dat wel verteld in de Lange Boutique hier in Dubai. Eerste een kleine Lange one kopen en dan mag je een WG Odyssues (of zo) kopen.

Voor zover ik weet worden alle courante Pateks op een andere manier gedistribueerd hier in Nederland, ik wil daar op een openbaar forum niet op ingaan

4 likes

Dat is duidelijk als je al 5 jaar wacht :crazy_face:

1 like

Maar dat bedoelde je dus ?

1 like

Gebbetje kan toch wel?

Meh, niet echt grappig.

Ik weet dat het kopen en verkopen van horloges bijna een religie is maar ik zit heel anders in de hobby. Als ik een horloge mooi vind dan koop ik het ding daadwerkelijk daarom. Ook als ik weet dat ik geld ga verliezen, ook als de rest van de wereld het niet met me eens is.

Alle Pateks die ik koop hebben daadwerkelijk betekenis en ben ik dolblij mee. Het moeten verkopen van een horloge om bijvoorbeeld naar een Grand Complication te gaan zou ik echt k*t vinden. Aan de twee Twenty-4’s zitten daarnaast ook nog wat persoonlijk ervaringen vast die veel voor mijn vrouw betekenen. Naast het bereiken van een mijlpaal in je leven heeft het een sterk verband met het overlijden van haar moeder (beide gekocht op haar sterfdag). Kan jij niet weten, neem ik je absoluut niet kwalijk,

Maar het is mijn ‘eer’ te na om het beeld te laten bestaan dat ik zooi koop om maar in aanmerking te komen voor die ene hippe watch.

5524G: verlies ik geld op
5230G: verlies ik geld op
5212A: win ik geld op maar dat is ook pas sinds een paar maanden en ik heb em al 1,5 jaar

20 likes

Gewoon kopen wat je mooi vind en je niet gek laten maken door de trollen op dit forum :sunglasses::v:

Edit: die aquanaut gmt. Heeft die hetzelfde uurwerk als de niet gmt ? Daar werd ik namelijk echt gek van.

Na 2 weken heb ik hem eruit gebonjourd

4 likes

Daarom reageer ik ook weinig op jou :joy:

Kijk @TheWornWatch, DAT is nou een klasse gebbetje :sunglasses:

Ja het 324 uurwerk met een module, maar de eerste Aquanauts met de hacking 26-330 zijn al gespot

1 like

:+1:t2:

Zo is dat. Niet van dat armetierige gedeal en gespeculeer.

6 likes

Lefballen

Werd mij verteld dat het een ceramische lager is/was die voor dat geluid zorgde. Ik werd er gek van iig. Was niet mijn beste eerste PP ervaring 🥲

Verlies je geld op de 5524?

1 like

Alleen als je het verkoopt :joy:

1 like

Je moet ook niet op de zwarte markt gaan staan…:joy: denk dat dit model niet lang in de (Patek) collectie blijft…

1 like