Patek Philippe only (Deel 1)

Horloge is gewoon enthousiast je te zien :sunglasses:

1 like

27 likes

Ik wil hier eens delen hoe fijn de accesoires van Patek zijn. Het is natuurlijk niet het belangrijkste onderdeel, maar het maakt de beleving van een volledige set nog wat beter. Ik heb voor de geïnteresseerden snel wat foto’s met mijn telefoon geschoten voordat ik de doos weer netjes weg heb gezet. Het is allemaal net weer mooier dan bij IWC of JLC; zeker de houten kist.

21 likes

Nieuwe aanwinst?

Niet echt meer. Maar het voelt nog wel zo! Ik heb deze 5127R sinds begin april. Ik heb er toen wel een NA topic voor gemaakt. En ergens in dit draadje al eerder foto’s gedeeld mocht je interesse hebben om die te zien.

1 like

Zeker

Leuk! Ziet er inderdaad prachtig uit.

Ik vind de Rolex boxen die ik heb vrij simpel, de kist van mijn Jaquet Droz (die ik hier heb verkocht) was al erg mooi maar deze PP kist is wel buiten categorie.

Maar ik moet wel zeggen dat het mij weinig uitmaakt, ik haal het horloge eruit en berg de box op en die zie ik nooit meer. Dus in die zin is het aan mij niet besteed.

oh enne… prachtig horloge! :star_struck:

1 like

Ik haal de dozen af en toe uit de kast en lees de certificaten soms, gewoon voor de lol

2 likes

Vandaag 2 bijzonder Patek Philippe’s om mogen hebben.

Uploaden: C673089B-0A36-4EA9-ABB1-957F0EC42251.jpeg…

16 likes

25 likes

Het NA topic:

Foto hierboven:

4 likes

Vandaag deze prachtige 3970 mogen aanschouwen. Het betreft een re-edition uit 2015 in platina waarvan er slechts 5 bekend zijn. Wat een kanon van een horloge zeg. Proporties zijn echt perfect en de ronde pump pushers zijn echt wel toffer dan de pushers van de 5970. Leuk detail zijn de Breguet numerals op 12 uur en het ontbreken van de diamant tussen de lugs.

18 likes

Heel mooi!

Is dat niet een beetje hetzelfde als JLC heeft? Oké, die van jou klinkt 5x zo luid en langer dan mijn JLC maar het is qua toon vergelijkbaar. Inderdaad iets van keramische balletjes in de lager ofzo, ceramic bearings zegt internet.

23 likes

Wat een heerlijk horloge is dit toch.

42 likes

Zomaar een verzameling van iemand op rolexforums, pfffffff wow !!!

19 likes

36 likes

Die sector dial vind ik echt gaaf. Ook in WG heel tof. :ok_hand:

1 like