Hij zal naar alle waarschijnlijkheid niet meer in dit topic terugkeren.
Achja.
Afscheid en door, ik snap het wel.
Als het prachthorloge een mooie APK en service krijgt is het klaar voor de toekomst.
Die onzichtbare krasjes komen toch wel op goud.
Zou zelf eerder afscheid nemen van de verkopende partij…
Dat is aan @JPM zelf om te besluiten.
Hij heeft de ervaringen en gevoelens bij het horloge en de betrokken partijen.
Echt?
Dus ik hoef geen poll te maken zodat hij weet wat te doen?
Je mag altijd, daarvoor dient dit forum ![]()
![]()
Je kan het weer gaan opruien, maar zoals hij aangaf: ze lezen mee, het wordt netjes opgelost.
Daar is alles toch mee gezegd?!
Ik zou ook afscheid nemen. De lol is er toch al vanaf, en er zijn 1000en mooie horloges te koop.
Ook waar. Meer horloges dan kerken. ![]()
Niet persé. Heb het vaak gehad met kwetsbare vintage. Hield zo’n ding ermee op, tijdje weg naar een vakman en eenmaal weer om de pols vervolgens een ‘bijna als nieuw’-beleving.
Andere prijsklasse dat wel.
Nou ja, water onder de brug, ik zoek even een plaatje van mn allesie om de week vrolijk te beginnen…
Kwetsbare vintage heeft weinig te maken met het kopen van Grail materiaal.
Je verwacht, en kan ook verwachten, dat je voor 40-50-60K met een ‘nieuw’ horloge, gewoon een bullitproof horloge ontvangt, waar je goed van kan genieten. De ouwe rommel van een ander, is een ander verhaal. Daarom koop ik die rommel ook niet.
(No offence naar de liefhebbers, iedereen zijn eigen hobby, en manier van hobby beleven)
En zeker als dat in de eerste weken van dragen / amper dragen gebeurd.
Let wel, het blijven kunstwerkjes, waar veel handmatig aan wordt gewerkt natuurlijk, dat deel hoort wat mij betreft ook bij de charme.
Ik snap JPM wel.
Maar het belangrijkste is; Het is goed opgelost. Ik zou er dan ook zo blind een horloge kopen.
Buy the seller, uiteindelijk. Blijkt maar weer.
Tis vooral zuur voor JPM, dat zo’n knaller toch besmet is geraakt.
Ze geven ze weg!
Made in Italy ![]()
Die rommel koop ik ook niet. Verder ook nooit problemen, en mocht dat toch onverhoeds het geval zijn; wordt altijd keurig opgelost.
Toch weer een discussie los geweekt bij de experts, waarvoor kudos ![]()
Thanks voor jullie bijdrage, weer wat bijgeleerd ![]()
Ik wil graag een Patek Philippe stropdas kopen. Nu kwam ik op eBay deze tegen uit 2017 voor maar €85: Unworn In Box Patek Philippe Tie In Brown 2017 Edition | eBay UK
Meestal is er op eBay ook nog wel wat onderhandelruimte dus denk dat ik deze voor €70 wel kan kopen. Hoe kan ik zien en zeker weten of dit een echte is?
Even geduld hebben ![]()
verkeerde gequote, nvm
Er is ook Ferrari - Cartier en Ferrari - Hublot geweest.