![]()
Wat is je punt ? In de wereld van dit soort luxeproducten is 2800 stuks echt een stortvloed. Echt speciale Birkin-tassen of Ferrari’s komen nog niet in de buurt van een derde van dat aantal.
Zelfs Seiko heeft limited edities met een kleinere oplage gemaakt.
Bij grote groep moest ik lachen.
Vooral omdat hele volksstammen alle vier de versies hebben.
Nog één post offtopic. Ik geef de voorkeur aan een centrale secondenwijzer. Ik zie het als één van de grote pluspunten van mijn Master Perpetual en een reden, als ik een rosé perpetual erbij zou kopen, om de voorkeur te geven aan een UN Perpetual Ludwig boven de 6056. Hoewel de Perpetual Ludwig dan weer de maanfase mist.
De kroon van het werk van Biver is voor mij de Léman
Die kende ik nog niet. Heel mooi model.
Ik ben ook fan van centrale secondewijzers, maar op de 6656 vind ik het echt ronduit lelijk en geef ik heel hard de voorkeur aan de versie zonder secondewijzer. Mijn vermoeden is dat het bij mijn IWC Perpetual ook net té druk zou worden met centrale secondewijzer. De JLC perpetual kan het goed hebben, maar op die nieuwe perpetual van JLC met geïntegreerde band ben ik blij dat ze hem achterwege hebben gelaten
Heerlijk horloge, gefeliciteerd!
Ik ben al met lelijkere aanwinsten opgestaan.
Hele dikke proficiat, prachtig stuk!
Grappig bandje.
Heel mooi ![]()
Heel gaaf
Mooi! Draag hem in gezondheid.
Mooi van harte
De hele collectie aan het opfrissen?
Deze bandcombi vaker op insta voorbij zien komen. Staat ‘m goed! Gefeliciteerd!
Dank! Lekker frisse combi.
Ik heb verder onderstaande band nu in bestelling:
Dit horloge gaat door mij vooral “work-casual” gedragen worden dus ik ben banden aan het verzamelen die het horloge wat minder “streng” laten ogen.
Aaah wat cool man! Gefeliciteerd met je nieuwe Calatrava. Je had het al over hem wat stoerder en meer casual maken, dat is heel goed gelukt met deze strap. Is dat die jeans strap van Patek zelf of van een ander mooi merk?
Dank!
De band is van Jean Rousseau.
Prach-tig
Geniet ervan in goede gezondheid.
Wat is mis met de originele zwarte croco?
Vind dat juist heel sjiek. Niet streng.
Nu moet ik wel zeggen dat ik die calfskin van Patek ook heel mooi vind.
.Deze dus.
Congratz! ![]()
Leuke strap ook. Staat m goed.
Toevallig net een grijze LIC saffiano incoming.
Moet jij eens kijken!