Patek Philippe only (Deel 2)

Als je goed kijkt naar deze foto van Hodinkee waarop wel een originele te zien is, dan zie je dat elke 5 minuten index opgelegd is.

4 likes

De merknaam is ook veel strakker uitgevoerd bij het echte exemplaar. De counterfeit geeft dit slordig weer.

is nep,lijnen op de wijzerplaat klopt niks van
en ook nog een slechte,zijn veel betere in omloop
edit zie hierboven

1 like

De datumfunctie, de 2, 8 en 9 zijn super slordig, de bezel heeft niet die brushing.
Ik ben geen eigenaar, maar het ziet er een beetje twijfelachtig uit.

EIjlFYgXkAEFDAy

Oftuwel we hadden het bij het eerste oordeel kunnen houden.

Hartstikke nep inderdaad.
Check die 2 dan hoe lelijk afgewerkt :rofl:

Alles eigenlijk.

2 likes

Vraag is komt de externe collega nog terug :smiley:

Dat denk ik niet. Voor het geld hoeft hij het immers niet te doen… :eyes:

Pfff, haha, maak ook eens een leuk fotootje dacht ik :rofl: Nou ja, zo zie je maar, soms word je verrast. In dit topic kom ik dan in ieder geval niet meer :upside_down_face:

2 likes

Zou het niet persoonlijk opvatten. Is meer de collega die zijn ‘Patek’ komt showen naast jouw echte Rolex zonder te zeggen hoe het zit.

Beetje awkward :smiley:

3 likes

Dan ben je een behoorlijk ei inderdaad. Alleen al dat je zo’n prul draagt. Heel veel nepper gaan ze niet worden trouwens.
Gelukkig is het een ‘externe’ collega. Wat dat ook mag zijn.

1 like

Ik denk eigenlijk dat hij zich schaamde toen ik vroeg of ik een foto mag nemen en het niet durfde zeggen. Op mijn werk is verder niemand van de horloges dus ik was al aangenaam verrast :smiling_face_with_tear: Maar het gekke is dus dat hij oprecht gewoon een echte zou kunnen kopen, dan snap ik het al helemaal niet :roll_eyes:

3 likes

Misschien toch niet

1 like

Op het strand gekocht samen met een leren riem en een Adihash t-shirt…

1 like

22 likes

Kunnen en willen is een wereld van verschil.

1 like

Afgelopen dagen met een bont gezelschap horloge liefhebbers op stap, en daar zat ook Patek tussen.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

29 likes

Holy, je was in goed gezelschap zie ik :star_struck::ok_hand:

1 like

Enorm. 3 dagen lachen, eten, drinken en horloges

1 like

Die zalmkleurige 5270 is mijn favoriet. Hoe gaat zoiets in zijn werk dan? Huur je dan een volledig hotel af met beveiliging of is het iedere avond gewoon in je eigen bed slapen?