![]()
Heeft iemand een 5134 zonder documenten mapje toevallig? Heb er eentje liggen nog inclusief de foldertjes. Als nieuw nog. ![]()
Fotootje voor de sfeer
Hoppa! Van harte proficiat met deze mooie aanwinst ![]()
![]()
Nee we willen een cubit….ooèèèh wat is dat hierboven??? AI?
Best wel wat overlap.
Toch leuk dat Patek dan een hommage maakt aan de longines Quartz Square.
Wel, misschien heeft Nonkel Thierry als jonge snaak nog een stint bij Longines gewerkt he… gezien het design van zijn hand is.
Je vindt er niet veel over, zal geen populair ontwerp geweest zijn.
Moehaha ik kreeg dus ”Quartz” niet gelezen op de plaat.
Voor €550 heb je een OG cubitus ![]()
*werkt ook nog naar toebehoren. Wat wil je nog meer?!
Soms komt zo’n horloge wat je in het begin verafschuwt alsnog naar je toe waarna je het omarmt. Nu de Cubitus 1 jaar bestaat heb ik dit niet mogen meemaken…
Gaat ook niet gebeuren.
Snap wat je bedoelt. Eerlijk gezegd heb ik hem nooit lelijk gevonden. Alleen wanstaltig groot. Oja, en veel te duur voor een stalen sport horloge zonder complicaties. Die kleinere variant vind ik best geslaagd. Jammer dat die er dan alleen weer in vol goud is, dat is niks voor mij. En die zal wel weer een astronomische prijs hebben… Ben je met zo’n Longines toch beter uit ![]()
Inderdaad veel te duur ook. 41 K list. De VC 222 bv zit op 35 K list. Min of meer vergelijkbare horloges, en ik vind de VC een nóg mooier uurwerk hebben.
Ziet er alleen wat klein uit, of verkijk ik me daar op?
Beetje formaat postzegel denk ik. Maar verder zie je amper verschil ![]()
Pohhh wat een elegante klok
Wat vriendelijk dat je dat zegt
Nou ik ben soms heel selectief in mijn woordkeuze ![]()
![]()
Goedemorgen,
vooropgesteld, Ik heb geen Patek in ik kijk met veel plezier naar alle schoonheid die men hier post.
Maar lijken die Tiffany stamps nu naar rechts te hellen?
Ja, het lijkt zo wel. Kan je hopen dat het gezichtsbedrog is, of een gevolg van shitty JPEG compressie. ![]()
De 40 millimeter Cubitus is héél erg lekker. ![]()
Als die in staal komt…. ![]()