Patek Philippe only (Deel 2)

Ik ben geen groot fan van de kast van de 3448, maar verder heb je volledig gelijk. Patek deed het vroeger beter

1 like

Of de perpetual 3450 :wink:

Komend weekend te koop :sunglasses:

9 likes

Oeh… dat is nu net zo moooooooi. Imo

1 like

Oeh, die is wel echt heel mooi.
Wel net irritant geprijsd zie ik nu.

1 like

Ik weet het. Ik kan ook de vinger niet op de zere plek leggen. Ik ben meer van de dikke curved lugs dan die strakke spitse.

Dit:

Mede daardoor 2499 > 1518 :eyes:

15 likes

Boven water is er al 1 bar luchtdruk, ga je 30 meter diep onder water, dan komt er 3 bar bij, dus 4 totaal. In het horloge zit je ook op 1 bar, want die is boven water, maar niet in de ruimte geassembleerd. Dus 3 bar “overdruk”. Ga je naar de ruimte en buiten je spaceship dan ga je dus naar 1 bar overdruk IN je horloge (Omega speedmaster pro!).

1 like

Bij beide vind ik ze in dit geval mooi. Maar normaal gesproken ben ik meer van de spitse lugs.

Echter wat je op deze foto’s (en veel andere) moeilijk ziet is de bezel.

Die is bij de meeste concaaf en dat maakt het machtig prachtig allemaal. Zo ook bij de jouw getoonde 3974
Alhoewel vlak bij die oudjes ook heel mooi is.

Plaatjes dan maar.

.

15 likes

Volgens mij zeggen jij en @Hubertje exaxt hetzelfde. :sunglasses:

2 likes

Ze zijn ook al naamgenoten, dus dat is niet helemaal onlogisch. :grin:

1 like

Genieten

1 like

Helemaal correct en exact wat ik zei denk ik.

Mooi horloge

Maar kan ik op grond van de nogal uitgesproken meningen concluderen dat deze niet op het forum present is?

Na alle Patek-geweld hierboven mn ongecompliceerde driehandertje maar weer eens flexen…

40 likes

Mijn 17cm polsjes trekken hem helaas niet.
Hopen op een 32-36mm versie :blush:

9 likes

Stuur die maar naar hier op in afwachting :wink:

2 likes

Klopt 18 - 18,5 is de minimum polsomtrek. :frowning:

1 like

Oh, ja? De geelgouden variant is hier een serieuze kanshebber, maar ik heb ook maar 17 á 17,5 cm polsen. Andere horloges van dat (of groter) formaat doen het prima. Ligt dat aan de kastvorm?

Het ding draagt groot en kast en lugs zijn plat.
Bij mij past ie mooi maar bij dunnere polsen… denk het niet.
Je kan de mijne wel een keer passen, dan weet je het.

4 likes

Jij bent ook vintage gewend. Ik denk dat je hem te groot gaat vinden voor het type horloge. Vond ik tenminste wel.

1 like