Patek Philippe only (Deel 2)

Zo beter?

Of juist zo?

20 likes

Donkere band geeft meer contrast en laat de wijzerplaat beter uitkomen vind ik. Prachtig horloge :heart_eyes:

5 likes

Ik vind de donkere band minstens 10x beter. Laat het horloge compleet anders uitkomen.

1 like

Oei dat is wel veel. :sweat_smile:

1 like

Ik ging eigenlijk voor een Aquanaut kijken. Maar dat is dan verloren moeite?

1 like

Kijken lukt in de meeste gevallen niet. Kopen sowiso niet.

2 likes

Op C24 lopen de tweedehands prijzen sterk uiteen. Misschien is dat wel haalbaar, indien van een betrouwbare verkoper?

Ik zag er eentje bij Steiner in Maastricht staan. € 58k. Dit is toch wel een serieuze premium ten opzichte van de nieuwprijs +/- € 25k.

Tis geen Rolex hè… :wink:

En die 25K retail is over tien jaar ook gestegen tot 60K dus als je m nu koopt heb je er al tien jaar plezier van.
En over tien jaar knal je m voor 80-100K weer in het blauw!

Ja, óf, extreem kleine kans maar toch: mensen worden in de tussentijd verstandiger en realiseren zich dat een stalen instap-Patekje, time only op rubber, nooit is geweest waartoe het merk op aarde is. En dat het dus freaking krankzinnig is dat iemand dit voor 60k verkiest boven alle volgouden chronografen en perpetual/annual calendars van het merk.

Als je echt een modaal sporthorloge op rubber wilt, waarmee je ook vriendjes die niks snappen van horloges imponeert: gun jezelf een witgouden daytona.

14 likes

Ik wil nog wel eens zien of deze Aquanaut op termijn 80 tot 100k gaat opbrengen. Is de wens de vader van de gedachte? Er is inderdaad in goud genoeg te koop voor vergelijkbare prijzen, naast Rolex ook bij VC of AP.
Maar dat moet iedereen maar voor zich zelf uitmaken.

Zelfs bij Patek zijn dat tweedehands gecompliceerd goud prijzen.

1 like

Ook bij Patek inderdaad, vergelijkbaar ook.

giphy-downsized

7 likes

Op zeker :ok_hand:

1 like

Oh oh oh.

burn

2 likes

Donkerblauw of zwart suede. Of donkerbruin

1 like

Dit zou ook niet misstaan imho:

3 likes

Oef wou dat het geld er was voor deze bij Bulang&sons

5 likes

Nubuck, toch net een wat fijner uiterlijk tbv het fijne kastje.

2 likes