Dan zou ik hem gelijk achterlaten bij Steiner. Zoeken zij het zich maar uit.
Bijvoorbeeld een Credor eichi II ![]()
Nee zonder dollen, wat zou jij kopen voor 5205r geld @Marbleu?
Dan zou ik hem gelijk achterlaten bij Steiner. Zoeken zij het zich maar uit.
Bijvoorbeeld een Credor eichi II ![]()
Nee zonder dollen, wat zou jij kopen voor 5205r geld @Marbleu?
De Reverso, een Parmigiani Toric PC of de Louis Vuitton maar mijn verzamel smaak is per definitie atypisch en… Zonder complexiteit. Met nieuwe Patek heb ik niets:
Zo dat escaleerde wel snel. Ik had niet verwacht dat er een paar posts later een Louis Vuitton zou staan ![]()
2026 dan kan dat.
5172g
Ah mooie keuzes.
Maar ik zou dan toch voor de 5205r gaan ![]()
Ik zit er gewoon bij hè?!
Oh ik dacht allebei zo rond de 45-50k. Ik volg het niet op de voet. Zit in ieder geval geen datum op. Ik vind de pushers en de art-deco lugs prachtig. Chronootje is altijd goed. Breitling heeft ook zoiets maar die is te dik. Plus manual wind lijkt me het lekkerst. En fold-over clasp zit er gewoon bij. Scheelt ook weer ten opzichte van de 5205.
Niet polijsten.
Ik heb ook de kras op mn Lange, en daardoor draag je 'm makkelijker.
Ben je 'm nu zat en ga je 'm verkopen?
Polijsten.
![]()
Whut?
Ik zou het laten opknappen. Neem aan dat je het verschil niet ziet met nieuw als Patek echt zn best doet. Volgens mij kan je ook goud laserwelden. Dan kan jij er je krassen opzetten ipv een of ander die m voor je bezat.
Dan is het er niet -imho-. Heeft Patek geen nieuwe kroon?
Nadeel van preowned natuurlijk, heeft niet zoveel met patek te maken.
De louis Vuitton en de Reverso zijn bijzonder mooi.
Zou het polijsten ook onder de “Steiner” garantie plaatsvinden?
Zo ja, dan wel laten polijsten maar dan zo weinig mogelijk. Alleen het hoogst noodzakelijke.
Ik denk het wel ja.
Heb voorgesteld of ze hem niet onder cosignatie kunnen verkopen. Heb ook van iemand begrepen dat ze hier meelezen dus ik houd mij vanaf nu afzijdig over het onderwerp. Ik ben daarin meestal veel te open; dingen zijn immers zoals ze zijn.
Ben er ook op gewezen dat namen en rugnummers noemen in strijd is met de forumregels.
Lang verhaal kort, einde onderwerp.
Door Patek zelf
En
Maar dan door Tempus?
In tegenstelling tot meeste meningen: op laten knappen. Dan is ie als nieuw. Dan lekker dragen, met beleid ntlrk, het is een gouden Patek. Als je er dan vanaf wil lukt dat ook nog wel.
Als ie als nieuw terugkomt, met frisse service, heb je iig niet dat vervelende gevoel. Als je m niet laat polijsten, blijf je je ergeren aan die krassen van een ander.
Bottomline: het is gewoon een heel gaaf en mooi horloge. Mooier en aparter dan de zoveelste Rolex.