Dank voor het delen.
Het heeft niets met afgunst te maken want die gekke ultra-platte dingen die Bvlgari maakt vind ik namelijk wél mooi, maar dit lijkt in esthetisch opzicht werkelijk nergens op
Ik heb een erg slecht geheugen, echter, ik kan me niet voorstellen dat ik het woord afgunst gebruikt heb
Ongetwijfeld… mijn opmerking staat op zich zelf en is derhalve geen reactie op een quote van jou, temeer op het afzichtelijke horloge
Super foto’s ![]()
Wow, vet!!
Komt me enigszins bekend voor zo eentje
Vraag me af waar de mijne ergens huist. Uit het oog uit het hart zullen we maar zeggen.
Is er nog verlangen naar PP&C of heeft het merk nu afgedaan?
Nee hoor, zo erg is het niet. Hij krijgt een volledige service en de kast wordt hersteld ‘zo goed als ze daar kunnen met slechts minimaal verlies van materiaal door de manier van toepassen’. Ik heb inmiddels goede hoop dat het horloge in perfecte staat terugkeert en dan zal ik hem met plezier dragen als de gelegenheid zich voordoet.
Best possible outcome, in my irrelevant opinion.
Ik kijk uit naar de nieuwe foto’s als ie terug binnen is.
![]()
Klinkt negatief. Ik zou dan eerder opteren om de verkoop te ontbinden en een nieuwe start te maken met wat anders.
Hou eens op. Een 5205 is prachtig. Heb er vandaag ook weer eens 1 gepast bij de AD. Echt fck brilliant horloge.
Perfecte maat mede door de kast. Wat een geweldenaar.
Dat zeg ik niet. Maar het was niet echt een top ervaring met dit exemplaar tot nu toe.
Precies. Maar dan is er nog geen man overboord.
Mijn eerste pp was een 3940. Het was 28 februari …. Ik lekker wachten, ik denk nu gaat het gebeuren van 28/2 gelijk naar 1/3 hop!
Er gebeurde niks. Het werd 29 februari en het was geen schrikkeljaar
Balen als een stekker. Maar dat werd keurig opgelost en daarna heb ik die met veel plezier gedragen!
Jou ervaring heeft toch niks te maken met de staat van het horloge hoe het jou bereikt heeft? In jouw geval klinkt het meer als uitgesteld plezier.