Patek Philippe only (Deel 2)

Elders in de stad liggen er nog twee.

1 like

Ze geven ze weg!

1 like

Made in Italy :joy:

Die rommel koop ik ook niet. Verder ook nooit problemen, en mocht dat toch onverhoeds het geval zijn; wordt altijd keurig opgelost.

Toch weer een discussie los geweekt bij de experts, waarvoor kudos :smiley:

Thanks voor jullie bijdrage, weer wat bijgeleerd :+1:

1 like

Ik wil graag een Patek Philippe stropdas kopen. Nu kwam ik op eBay deze tegen uit 2017 voor maar €85: Unworn In Box Patek Philippe Tie In Brown 2017 Edition | eBay UK

Meestal is er op eBay ook nog wel wat onderhandelruimte dus denk dat ik deze voor €70 wel kan kopen. Hoe kan ik zien en zeker weten of dit een echte is?

3 likes

Even geduld hebben :grin:

3 likes

verkeerde gequote, nvm

Er is ook Ferrari - Cartier en Ferrari - Hublot geweest.

Ferrari zou dan ook volgens sommige bronnen bijna even veel omzet draaien op merchandise als op de wagens zelf. En dat met een significant hogere winstmarge op dat soort producten.
Ik denk dat ze gewoon rondshopten naar het meest lucratieve partnerschap met een merk met toch een minimum vorm van aanzien.

Och, ik wilde alleen aanvullen op Patek, Panerai en GP om daarmee het promiscue horologische karakter van de scuderia te benadrukken. Voor wie dit allemaal een beetje te armzalig is kan ook nog bij Richard Mille terecht…

3 likes

Het zonnetje schijnt vandaag goed voor een fotootje :sunglasses:

50 likes

.

27 likes

Dank voor het delen.

https://www.watchprosite.com/patek-philippe/patek-philippe--an-exclusive-look-at-dial-manufacturing/11.1172246.9288331/

5 likes

Het heeft niets met afgunst te maken want die gekke ultra-platte dingen die Bvlgari maakt vind ik namelijk wél mooi, maar dit lijkt in esthetisch opzicht werkelijk nergens op

1 like

Ik heb een erg slecht geheugen, echter, ik kan me niet voorstellen dat ik het woord afgunst gebruikt heb

Ongetwijfeld… mijn opmerking staat op zich zelf en is derhalve geen reactie op een quote van jou, temeer op het afzichtelijke horloge

Super foto’s :sunglasses:

1 like

47 likes

Wow, vet!!