ik hoop dat je weer verliefd bent als je het horloge terug krijgt,want hij is echt heeel gaaf
Dat verwacht ik wel. Na zo een service voelt het ding als nieuw en is de beleving nòg groter dan na de aankoop! Bij mij tenminste wel…
#evenafwachten ![]()
![]()
Gaat helemaal goedkomen. Zat naar die foto’s van je te kijken en dan zie je weer hoe gaaf die is. ![]()
Gewoon beide, toch?
Sportief
Is ‘sportief’ al genoemd?
5711 is behoorlijk overhyped vind ik. Doe mij maar zo’n mooie traveler. Is dit setje in jouw bezit?
nu we het toch over deze WT email cloissoné hebben, misschien maakt de bracelet en wit metaal hem iets sportiever …
Heeft iemand ervaring met een Patek 5022?
Ik vind hem erg gaaf maar heb hem nog nooit in het echt gezien.
Geen ervaring hier, maar zoals met elk horloge en zeker een Calatrava, passen voor het kopen, want maten en diameters zeggen helemaal niks bij Patek. (Rechte lugs, concaaf etc allemaal van invloed hoe het draagt en oogt).
![]()
Nb mooi horloge ![]()
Ja ook super mooi! Alleen zo goed als 40mm, dat vind ik teveel voor een rosé gouden dresser met lichte dial. Doe mij maar de 5110. Pateks dragen al vaak groter dan ze zijn.
Of de rosé gouden Laurent Ferrier Classic Origin of de rosé gouden VC Fiftysix Day Date? Beiden met lichte dail en 40 mm, maar ze vallen volgens mij kleiner.
Ja, ik heb er een. Wat wil je weten?
De schaduw op de 6 mooi “gepakt” ![]()
Moest de lamp idd ergens laten ![]()
Maar 7 likes.
Op een patek
![]()
Snel terug naar Rolex ![]()