Zullen we het daar bij laten.
Daarom koop je met name een Patek. Niet als investering. Dan kun je beter iets anders kopen.
Zullen we het daar bij laten.
Daarom koop je met name een Patek. Niet als investering. Dan kun je beter iets anders kopen.
Er zaten al wat Negronis in toen je deze foto nam? ![]()
![]()
Hahahah erger.
Die foto is niet eens door mij genomen. Ik was mijn telefoon thuis vergeten
. Had gelijk afkickverschijnselen.
Er was iemand die dag, die sowiso geen foto’s kan maken.
Ik vermoed dat de strakke foto’s nog wel komen deze week ![]()
Mega gaaf horloge wel. Ik zou voor de 5164A gaan. Dus de Travel Time in staal. Misschien wel dit jaar.
Maar als jij het zielig vind wil ik m niet meer.
Ferrariverzamelaar David Lee heeft recentelijk een GTO gekocht voor $38,5 miljoen
Tep, tussen de 30 en 70 miljoen, dus ik heb 50 gezegd voor ‘t gemak en de middenmoot. Sterk afhankelijk van het exemplaar, de goesting van de kopen hoeveel miljoentjes nu echt wegwerp zijn voor de man in kwestie…
Wat is 20 miljoen meer of minder?
Although a record-setting price for the auction, it was considered a good value compared to other 250 GTOs that have sold for higher amounts, partly because this car does not have its original engine.
De man schijnt er gewoon mee te rijden ook, waarvoor m’n respect. Dient het ding voor!

Goh. Net een Patek chrono 5170 VS een aquanaut ![]()
Cool. Is alleen geen Patek. ![]()
Maar goed dat zijn die Ferrari’s hierboven ook niet ![]()
Vond het nooit zo’n mooi model. Tot ik eens een korte rit naast deze auto heb mogen rijden. Wat een waanzinnig geluid. Prachtig
Wees blij dat ie nooit een trekker gebouwd heeft.
Toen werden er nog coaches gebuild.
Noem het hele rijtje maar op.
Nu? ![]()
Maar of topic.
Moi.
Paul Veenhuijzen had ook zo’n mooie coach build Rolls ![]()
Gemaakt om te gebruiken.
, geloof het voor 0%.
De Travel Time vind ik zelf ook super geslaagd. De complicatie is heel goed weergegeven en het horloge blijft heel dun.
Ook de gewone Aquanaut vind ik best fraai, maar minder speciaal.
Mijn punt was meer dat een aanzienlijk deel van de Patek en Rolex kopers (bij sportmodellen!) het in mijn ogen vooral doet als statussymbool (Instagram en real-life), niet uit passie voor het design zelf of het uurwerk.
En dan vraag ik me af, moet je niet sowieso minstens een beetje liefhebber zijn om zoveel geld tegen een horloge te gooien? Is dat niet automatisch?
Je hoeft van mij niet alle technische details of de historie van je stukken te kennen om een liefhebber te zijn… gewoon een stukje emotie bij de dingen hebben.