Patek Philippe only (Deel 2)

Gewoon voor de volledigheid.

Ik vind net die lekker lompe blokken verfrissend goed passen bij de vormtaal van de rest van het horloge.

Als je een beetje je ogen dichtknijpt, kan de aquanaut daar gewoon voor doorgaan.

Ik vind die laatste generatie overseas ongemakkelijk qua design en vooral te druk . Eerste → laatste

2 likes

Jep, maar de 3800 te klein. :upside_down_face:

1 like

Voor mij zou hij te groot zijn. Maar druk vind ik hem niet.
Onvoorstelbaar mooi👌

1 like

15 likes

Subtiel.

1 like

een foto die ik jaren geleden nam.
Maar voor mij nog steeds 1 van de betere die ik nam van dat horloge

27 likes

Vertel eens meer?

The registration PH-RLG previously belonged to a Cessna 680 Citation Sovereign+ business jet operated by Cartier Europe. The aircraft was delivered to the company in 2014 and was later removed from the Dutch registry in January 2019, where it was exported to the USA and subsequently re-registered

Enkele jaren geleden met enkele vrienden de minerva manufacture gaan bezoeken. Was op uitnodiging en alles maar dan ook alles was geregeld. Inclusief de vlucht met deze privé jet die toen eigendom was van Richemont. Als cadeautje op het einde elk nog een montblanc stylo (ieders naam in gegraveerd) gekregen.

10 likes

Zonder context is het inderdaad minder :joy:

Die afleiding is goed.

10 likes

Mijn grijze dealers regelen zo geen uitstapjes. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

must see

https://www.youtube.com/watch?v=cg04JK8VoMs

1 like

HF-lid?

van een zeer goede vriend …

35 likes

Lekker man :innocent:

Welke draagt jouw voorkeur uit?
De enamel worldtimer zou ik prefereren.

ik zou ze in deze volgorde nemen

1 5101 P (10 days tourbillon)
2 5070 R
3 5170 P

Dan de wordltimers enamel → moonhoase → standaard versie
nadeel van die WT die dingen zijn zeer moeilijk afleesbaar.
Bovendien vind ik de WT die Andersen maakt VEEL mooier dus zou mijn voorkeur niet naar Patek gaan.

2 likes

Ik draag mijn Patek vaak en ben er blij mee. Ik draag hem casual en zakelijk maar als ik echt in “pak” ga, draag ik liever een horloge van maximaal 36mm. Nu kietelt het een beetje om een Patek dresswatch toe te voegen aan de collectie.

What to do?

• Verkopen voor een kleinere “echte dresswatch”.
  • Houden en lekker dragen als daily en gewoon op een andere manier geld vrijmaken voor een tweede Patek.
0 stemmers
2 likes

Als je extra geld wil uitgeven aan nog een Patek, moet je dat vooral doen. Echter als dit al geen dresswatch is die je onder een pak kan dragen dan weet ik het ook niet meer.

5 likes